!Vond het wel wat spannend nog
En 1 afsprong ging een beetje mis en had daarna heel erg last van m'n nek dus de hogere sprongen en afsprongen niet meer gedaan.Voor de rest wel alles gesprongen
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ben zo nieuwsgierig en ongeduldig naar de foto's 
hihi dat is wel ene beetje dom
Daan ik werd gewoon niet goed
)DDW1190 schreef:Wauw erg mooie foto's! Ben nu wel heel benieuwd naar de fotos
gelukkig heeft iedereen het na zijn zin gehad!
De resultaten liegen er ook niet om! iedereen nogmaals gefeliciteerd!
Ik zag Laura (van Alves) ineens opduiken in de parade en had snel een filmpje ervan gemaakt
.
!
.
Ik hoop dat ik nog een keer plek heb voor nog een haflinger zodat ik nog een keer kan want ik vond het heel erg leuk!
, zou alleen een springrondje doen aangezien ze dan op de automatische piloot staat en met dressuur bij iemand anders totaal niet
Ik hoop over een tijdje nog een haflingertje te hebben. Eenmaal verslaafd aan het ras.. 

Zal even bijlezen en dan straks een verslagje maken. Ben heul heul heul trots op Liet!!!! Ze heeft echt boven verwachting gepresteerd gisteren. En vandaag ook trouwens
Paulusjuh schreef:Maar aaargggghhh wat heb ik me op staan vreten bij de prijzen ophalen zeg! Mensen voor mij met springen kregen de verkeerde hoogte mee, verkeerde plaats... en toen was ik. Eerste proef, eerste plaats, tweede proef vierde plaats. Hadden ze de beker voor de eerste plaats niet meer!!! De reactie was: ja sorry, die is verkeerd weggegeven, we hebben wel een halster voor je! Ik zeg: sorry, een halster? Voor de eerste plek, beetje banketstaaf vind je niet. Jaaa ze kon me op dit moment niet helpen dus gingen een oplossing zoeken. Misschien een mooie medaille? Of ik moest een alternatief hebben. Ik zeg: een alternatief? Een eerste plek beker, wat dacht je daarvan!? Pfff banketstaaf hoor... Benieuwd wat ik er nog voor krijg...beetje jammer zo. En ook ZO ongeorganiseerd!!! bah!
Heb al 3 jaar in de prijzen gereden en dit jaar was het de eerste keer dat het goed ging bij mij. Vorig jaar heb ik een cadeaubon gekregen, waar ik nooit wat mee kon. Het jaar daarvoor kreeg ik ook maar wat omdat mijn prijs al weg was. Vriendinnetje van mij (mocht als eerste naar voor
Als je iemand hoorde joelen en gillen, dat was ik
) was 2x eerste, maar voor haar 2e proef kreeg ze enkel haar rozet, want de prijs was al opgehaald door het andere meisje, omdat ze exequo eerste was...
Er was hier straks ook iemand die een halster kreeg? Weet niet meer wie maar daar stond ik naast indd, en dat mens maar stotteren dat het haar speet
haha