natahlie@ bedankt voor de info,erg leuk om te horen! en super dat het zo goed ging.
bij willem gaan zijn sokken er weer af...nou ja sokken,het begint er aardig weer op te lijken,zonder sokken vind ik het veel mooier,en makkelijker schoon te houden.
dat roze deken van AJ echt gaaf. lisa ik zou ook voor de paarse gaan! erg mooi.
Kitzbi krijgt gewwon een deken op ook al krijgt ze een vroeg veulen 3-5-2011..
Kitzbi gaat ook morgen als ze na buiten gaan met regendeken op naar buiten..
nts19
Geplaatst: 29-08-10 21:36
Pfoe weer veel om bij te lezen.. maar ik ga zo naar bed want ik moet morgen weer werken! Na 2 weken vakantie zal het wel even weer wennen zijn! Daarna ga ik Angel weer doen
leuke foto´s allemaal ! ik denk dat cup zonder deken gaat maar je weet het nooit !:P geldbomen ja had ik ze ook maar had ik cup me eigenpaard kunnen noemen
Ach ik heb geen geldboom maar wel een paardje die ik samen met mijn zus onderhoud en dalijk nog het veulen erbij. Betalen alles zelf en houden ook niks over voor leuke dingen maar dat maakt niet uit. Dierenarts kosten hebben we verzekering voor dus altijd maar kleine bijdragen door maandelijksverzekering. En anders ouders die bij schieten als het echt niet gaat. Heb zo wel leren omgaan met geld.
ik ga slapen meiden morgen half 8 op de fiets om 8 uur gelijk gymmmm tot morgen weltrusten voor strakss !
farahtjuh
Geplaatst: 29-08-10 22:46
Freya schreef:
Ach geld maakt niet gelukkig al is het wel v.d. makkelijk.
Ons goud maakt ons gelukkig ...
Daar heb je gelijk in ons goud is ons leve
Mooie foto's van de verzopen hafjes Bij ons net zo maar dan nog net geen modder
@amazone77 farah heeft die ej deken in bordo aangezien farah een zwijn is op stal
Nou mijn vakantie zit er op morge naar school dinsdag stage Hoop dat ik morge weer gewoon kan rijden
Slaaplkkr allemaal en tot morge
Aamandaaa
Geplaatst: 29-08-10 23:30
sorry dat ik zo lang niets meer van me liet horen maar het was gisterevond aardig laat geworden en was laat uit bed en ging eingelijk gelijk door naar me vriend dus vandaar! ik zou er morgen weer optijd bij zijn! en praat ik weer gezelllig met jullie mee! :d heb even het 1 en ander meegelezen ! ik heb wel even 2vraagjes wanneer gooien jullie de winterdeken er weer op? en wanneer laten jullie je haf scheren ?
veel plezier op school morgen farahtjuh gelukkig heb ik nog vakantie tot woensdag en moet ik volgende week pas echt weer volgens het rooster naar school! lekker slapen allemaal
goedemorgen dames ! denk ik gister avond te gaan slapen, ga ik in bed liggen komen er nog 2 vrienden langs bellen ze ineens aan... dusja was weer niet vroeg slapen! maaaaar ben toch al me bedje uit om zo op de fiets te gaan en dan om half 5 pas uit... ik heb poedersuiker roosters gehad maar dit is echt de ergste! van 8 tot half 5 !
Anoniem
Geplaatst: 30-08-10 07:54
kitzbi schreef:
Kitzbi krijgt gewwon een deken op ook al krijgt ze een vroeg veulen 3-5-2011..
Kitzbi gaat ook morgen als ze na buiten gaan met regendeken op naar buiten..
Dat is toch niet zo heel vroeg dan heb ik al geen dekens meer op. Dame krijgt geen deken op want die is 6-3-2011 al.
mei is voor mij vroeg een vroeg veulen in jan tot maart wil ik niet ze kunnen dan niet volop met de veulens na buiten..En veulen op stal vindt ik niet zo leuk....
Wij hebben volgend jaar ook 3 veulens op stal allemaal rond april/mei/juni dus best ideaal Die gaan ook naar buiten, maar 's nachts naar binnen omdat er gewoon geen toezicht bij de wei is en er niemand bij de wei woont
Goede morge allemaal Lig nog even lekker in mijn bedje maar zal er zo maar eens even uit gaan, Farah krijgt haar veulen rond 1 mei ook met het zelfe idee als kitzbi Kunnen ze lekker naar buiten en is er ook weer wat gras Want als we wel weer zon winter krijgen als vorig jaar dan heb je niet veel aan je veulens
Moet om kwart voor 10 de trein en heb geen zin het regend hier bah
Ja eind april mei juni vindt ik heerlijk dan kunnenze lekke de wei op en als we zo,n winter krijgen as vorig jaar dan wil ik niet in januari februari maart geen veulen...
Maar hofdame is je verzorgpaard toch...
Aamandaaa
Geplaatst: 30-08-10 10:54
[img]zo zo wat is iedereen weer vroeg wakker ik lig nu nog in me bedje en hoor dat het regend maar vanmiddag word het droog dus ga ik maar even naar e lieve hafie toe kijken als ik kan rijden!
wat leuk dat jullie allemaal veulentjes krijgen hihi maar wanneer doen jullie de winterdekens ongeveer op? en als jullie je paard scheren wanneer doe je dat dan zo ongeveer?