Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb ik inmiddels gedaan
Nathalie83 schreef:vergeten de was uit de wasmachine te halen... Nou is me rijbroek morgen vast niet droog
Ik vergeet ook standaard de was uit de wasmachine te halen, en soms laat ik het zo lang liggen dat het gaat stinken
, kan wel 10x heen en weer rijden om te kijken of het goed met hem gaat)
Maar Me rijbroek is droog en stap snel in de auto want het is hier ook prachtig mooi weer

Nathalie83 schreef:Ik heb een vraagje.. Als een paard drachtig is, mest en plast ie dan meer dan anders?? Heb al gezocht met google maar kan er niks over vinden..

, heb nog niet bijgelezen, was erg druk de laatste dagen want zit helaas met gescheurde enkelbanden
.
, ik verzwikte me op een scheve tegel en met hakken komt het dan vrij hard aan
.

, zit nu echt te creperen van de pijn hier op het kantoor
.
gelukkig hebben ze m'n freestyle en poetsspullen laten liggen..
naomimak schreef:heey
kan iemand mij vertellen wat ze tijdens je gesprek gaan vragen voor het aan nemen voor paardenhouderij??
naomi
Peelie schreef:naomimak schreef:heey
kan iemand mij vertellen wat ze tijdens je gesprek gaan vragen voor het aan nemen voor paardenhouderij??
naomi
waarom je het wil doen... of je genoeg ervaring hebt en genoeg motievatie... dat soord dingen... wat je er later verwacht mee te gaan doen...