HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:
is iedereen weg ?
Ik niet maar zit andere dingen te kieken
ik nu ook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
is iedereen weg ?
Ik niet maar zit andere dingen te kieken
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:weet iemand tegen wat je je paard moet inenten als je op kamp/wedstrijd wilt?
influenza sowiesomaar als stolz geent word (neem aan dat ie dat word ) is dat gewoon voldoende zit alles dan in
Roma_4ever schreef:Ik wil leren laarzen
Heeft iemand ideeen voor leren laarzen die betaal baar zijn en op maat gemaakt kunnen worden?
heb vrij lange kuiten maar wel heel smal standaard maten pas ik niet
influenza sowiesomaar als stolz geent word (neem aan dat ie dat word ) is dat gewoon voldoende zit alles dan in
maar ik had gebeld naar dat kamp, en toen zeiden ze dat je papieren moest meebrengen, maar als je tegen influenza inent, krijg je geen papieren er bij (wij iedergeval niet) of moet je dan dat paspoort meenemen?
HAFxGEK schreef:Ja dat klopt, maar ze zeiden dat ik faxatie (?) weet ik veel hoe je dat schrijft mee moest nemen ..
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:Ik wil leren laarzen
Heeft iemand ideeen voor leren laarzen die betaal baar zijn en op maat gemaakt kunnen worden?
heb vrij lange kuiten maar wel heel smal standaard maten pas ik niet
daar zijn wij ook voor aan 't zoeken
_karin_ schreef:Lipica?![]()
Ik heb kuitmaat 37-38.
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:Ja dat klopt, maar ze zeiden dat ik faxatie (?) weet ik veel hoe je dat schrijft mee moest nemen ..
vaccinatie bewijs ?
vaccinatie bewijs ?
Ja dat ja
is dat dan dat paspoort?
Naomi_Haffie schreef:folders bijna klaar, weet je wat best kút is.. ik had dat dekje al opengemaakt, en nu keek ik op dat papiertje want ik vond hem wel erg op een dressuur lijken.. blijkt het een dresuur te zijn
.. maar ik heb een vzh zadel, zou dat heel erg zijn ?
[ruilen kan dus al niet meer
]
Jasia schreef:Yvankkk![]()
Hoe ist met Sally..?
_karin_ schreef:Onderhoud is behoud!
Het begint net weer wat op gang te komen hier.
Jasia schreef:Ook wel hoorvandaag lekker gewandeld..