lotteluvah schreef:
Haaj allemaal

Vieterd ik vind je topic wel intressant dus ga zo ook ff lezen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:
TjelleBieb schreef:Heb gister bijna gevochten met een meisje op school.
Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten?'
Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg.
TjelleBieb schreef:En ik dacht dat ik gister middag dood ging.
Leon die moest nog even shoppen in Hoorn, en wou ze school nog even aan mij laten zien.
Dus wij op de scooter, over de dijk GIGANTSICH(!!!!) veel wind.
Gelukkig de heenweg achter de wind.
Stad door gelopen, hij heeft een kei leuke broek (Volgens mij vond ik 'm leuker dan hem.)
En we lopen weer terug, helemaal verwaaid.
Gaan we op de scooter, over de dijk terug, MAN O MAN! dat is écht eng.
Was bang dat Leon 't stuur los liet en dat we de berm+sloot in vlogen. (onderweg al een trekker zien staan die een auto uit de sloot viste)
Zat ik daar helemaal om Leon geklemd met me ogen dicht.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Volgens mij wordt ik een echt discussie mens.
Heerlijk die topics.
Niet om onzinnige dingen hier gaan discuseren.
Want, als je hier met een groepje van 4 gaat discuseren, ga je er helemaal inzitten en zie je niets anders dan die discussie.
En als dan bijv. iemand anders komt, en die vertelt z'n verhaal van die dag dan word daar gewoon overheen gelezen omdat iedereen zo druk is met discuseren.
En btw, ik vind onzinnige discussies ook alleen leuk in RL (real life), omdat je dan ook de koppen kan zien van dat ze het niet menen.
Over internet is het heel wat anders.
lotteluvah schreef:Ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen tegenover dingen staan.
Bijvoorbeeld weer zo'n topic gevaren in de eventing sport.
Mensen kunnen beter helemaal niet meer gaan paardrijden want alle takken van de sport brengen gevaren met zich mee.
suusiejj schreef:
xClaudia schreef:ik ben zelf 1.58 me Haflinger is nog niet uitgegroeid en ik ook niet (13 jaar), me haflinger (drika) wordt pas Begin juni 2 en ze is al ongeveer 1.30Als ze haar hoofd normaal houdt is ze net zo groot (klein
) als mij
![]()
ik hoop dat ze rond de 1.65 / 1.70 wordt
SmeeJ schreef:Poeh, laatst was ik ook pissig.
Vriendin mee naar murn, en ik zo; 'fiets, Iemand heeft mirna ingevlochten, ben zo pissig he'.
Zegt ze; Ehm esmée? Dat was jij zelf, dat hadden we ja deze week gedaan
oops
Anseltje schreef:Whoow de 100
Ojah, ik heb het filmpje van mij op vianne in galop geupload(op video.google.nl) maar de kwaliteit is gigantisch achteruit gegaanphotobucket kon het filmpje niet uploaden
dus hier de linken commentaar mag uiteraard!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=3
Anseltje schreef:lieve mensen, ik heb weer een van de mooiste liedjes gevonden
http://youtube.com/watch?v=nHJKm7gxx1o
werkelijk waar prachtig!
TjelleBieb schreef:Heb gister bijna gevochten met een meisje op school.
Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten?'
Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg.
Hilde_q schreef:suus: een haf van 1.65
Hilde_q schreef:suus: een haf van 1.65
Hilde_q schreef:wow echt waar![]()
zet hem maar op nien dan
Hilde_q schreef:trouwens ik ben net bij haar geweest
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:wow echt waar![]()
zet hem maar op nien dan
zijn ballen zijn gekapnapt
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:trouwens ik ben net bij haar geweest
hoe wast met haar
Hilde_q schreef:dan plak je die er weer op