Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wens je echt sterkte!
Dan komt alles ook allemaal lekker tegelijk 

poedersuiker dat je geen afscheid hebt kunnen nemen van de hondjes
Heel veel sterkte!!
Succes morgen met je intakegesprek 
Anseltje schreef:Hmm zucht, ik kom me ook maar weer even melden..
Moet tegenwoordig weer naar school, en heb dan ook weer minder tijd voor de leuke dingen. Maar opzich vind ik het wel oke dat ik niet heel veel meer op bokt kom. Maar ik kom toch terug!
Mijn eigen pc wordt binnenkort gemaakt, en dan komt ie weer terug op mn kamer en heb ik weer wat tijd om te komen. Want natuurlijk, mijn lieve broeders en papa willen ook op de pc. En dat kan natuurlijk niet met zn 4en tegelijk.
Nu, op dit moment, zit ik in een dip en het liefst wil ik de hele boel bij elkaar janken.
Ik ben gewoon kapot(vandaag 8.30 t/m 17.10 les gehad, pokkerooster), en heb bad news ;
Tommie, het lieve stalhondje, is over redenHet zat er aan te komen, want hij liep vaak weg, maar ik vind het gewoon zoo poedersuiker. Ik zei altijd tegen annemieke; Ik ben helemaal gek op tommie, lief klein ventje. Altijd als je op stal kwam, kwam tommie aanrennen. Lekker knuffeltje was het
En nu is ie gewoon dood
![]()
Tommie, lief klein ventje. Je hebt het goed in de eeuwige jachtvelden!
En nog meer bad news..Hier baal ik verschrikkelijk van!
Mijn vianne, ja mijn paard met dr eeuwige energie, heeft een peesblessure, en moet 2weken op rust. Dit wordt een hel voor haar, want vianne houdt van werken en vind het heerlijk als je met haar bezig bent. Gelukkig mogen we er nog wel op zitten, maar mogen dan alleen maar op het harde stappen. Dus ik hoop dat ze het vol houdt, en niet op een gegeven moment het in haar bol krijgt. Maar 1 voordeel, nu kunnen we haar eindelijk dik makenMaar ik kan nu niet op haar meedoen met clubdag, dat zou dan mijn eerste wedstrijd worden..
Hmm, ik baal als een stekker.. En voel me gewoon poedersuiker
En verder Dorien en Tjells en Mams, welkom backLeuk dat jullie er weer zijn..
Ik kwam dit even melden, maar binnenkort kom ik zeker terug. Nu kom ik af en toe even langs glippen!
Sterkte meiss 

& succes bij je gesprek

Wentos schreef:Goedemorgen allemaal! zo hoef maar 1 bladzijde bij te lezen. Dat is wel wat anders dan gemiddeld zeker 20
@ Palma_Dees: auw, dat zal wel even pijnlijk zijn. Is palma verder niet geschrokken?
@ Tjels: Jeetje meid, dat is poedersuiker, helemaal dat je geen afscheid hebt kunnen nemen.. Sterkte meid!
maar daar zijn het ook shetlanders voor he
j