Nee schiedam en vlaardingen is niks, wat ik voor me paarden geschikt vind.
shilady
Geplaatst: 27-07-11 13:05
hahaha ik vind die hitactief stal neville stables wel wat voor jullie maarja hun hebben een hogeprijs was geloof ik 285 per maand daar .. Ken ik hier 2 paarden voor kwijt
Zijn ze heel het jaar door buiten hebben ze hele grote schuil stal
Oh dan hebben ze het nog duurder gemaakt pff word steeds gekker daar in zuidholland !
Ben echt blij dat ik hier eindelijk een stal heb kunnen vinden waar ik me helemaal goed over voel bij mensen die in het belang van de mannen handelen.. Want eigelijk waren er geen 2 boxen naast elkaar vrij maar ze hebben voor bij een paard verplaatst
En die andere stallen die ik heb laten zien van marktplaats vonden jullie daar nog iets tussen wat aansprak?
Ik was zo gelukkig toen ik naast wietse stond en hem vast had het is echt een verschil van dag en nacht!
en ik heb besloten dat ik beide mannen hou
Marlis
Geplaatst: 27-07-11 16:29
Super Daan. Ik wil nog steeds een keer langskomen bij je mannen. Is alleen een aardig stukkie rijden haha, maar als ik me rijbewijs en autotje heb kan het mischien wel een x.
Hahahahaha ik heb de dierenarts rekening binnen van toen kyra niet goed liep en ontstoken ogen en bult had enzo. Mar er staat paard pé pé liep al aantal dagen niet goed. Dus ik denk dat ik hem gewoon naar me verzekering stuur, peeps is immers verzekerd en haar naam staat er. Hehehe. Effe 118 euro Alleen oogzalf, metacam en bezoekkosten. Een flesje metacam is al 58 euro
djuulsie
Geplaatst: 27-07-11 17:06
Leuk daan, ze staan er goed bij!!!
en Marlis, metacam is idd duur... schrik er elke keer weer van!
Ja idd erg duur. Vandaar dat me rekening niet afgelopen winter, maar de winter daarvoor zo hoog was voor peeps. Gelukkig maar 25/30% zelf betalen. Maar toen heeft ze volgens mij bijna een maand op de metacam gestaan... onwijs duur.
shilady
Geplaatst: 27-07-11 17:10
van al die dierenarts kosten die ik al met wiets en jade heb gehad kan ik nog een 3e paard van kopen Maarja ik zie geld gelukkig maar als getalletjes dus het doet mij niet echt zeer...
Hahah ja afentoe is het wel schrikken ja maarja je krijgt liefde van die beestjes hun maakt het niet uit of je lelijk bent of mooi het is onvoorwaardelijke liefde...
En tja wil je veel kunnen sparen of zuinigaan doen met je geld geen paard nemen idd
Ah joh, wat je zegt! Je krijgt er zoveel voor terug...
Tiso
Geplaatst: 27-07-11 20:15
hallo allemaal, daar was ik weer eens, ben laatste tijd druk met veulen en werken dat ik bijna geen tijd heb om op internet te zitten. Zag allemaal leuke foto’s langs komen… hoop binnenkort ook wat leuke er op te kunnen zetten
Djuulsie mooie foto’s …
Marlis vervelend dat het steeds weg word gehaald, maar als je er wat van zegt over overlegt dat je het zelf mee neemt. Laten ze het dan niet liggen?
Shilady fijn dat het je is gelukt om met wiets te troetelen.
Line18 gelukkig gaat het beter
De kleine paardjes beginnen allemaal groot te worden!!...
Zo te lezen ben ik niet de enig e die zo veel kosten heeeft gemaakt de laatste tijd:P Heb met Timon de laatste jaren wel 3 paarden kunnen kopen, maar heb het voor hem over… Alleen als ik soms terug denk wat ik allemaal wel niet voor het geld heb kunnen doen:P