Wauw erg mooie foto's! Ben nu wel heel benieuwd naar de fotos gelukkig heeft iedereen het na zijn zin gehad! De resultaten liegen er ook niet om! iedereen nogmaals gefeliciteerd!
Ik zag Laura (van Alves) ineens opduiken in de parade en had snel een filmpje ervan gemaakt
Ik snap trouwens na het filmpje van de hengst en het hele gebeuren erbij dat meneer de voorzitter niet zo blij keek toen Wolder een paar meter voor hem omhoog kwam in de parade
monique1983
Geplaatst: 28-08-11 12:37
zo de laaste ook gevonden wervel wind van flurk voor de kar van wolder niet zo hele boeiende helaas hopen dat er nog wat anders bij zit manchester gevonden ook ff uploaden
S_uus
Op die foto's van de parade op iemands hyves (die de opa had gemaakt, weet niet meer wie) sta ik er op 1 op, iedereen groet alleen ik niet op dat moment haha
Monique die mooie hengst heet Allacher, die heb ik er ook een paar x opgezet, enige foto's die ik gemaakt heb trouwens, daarna is Asra met zn papa op de foto geweest (Allacher dus) , de rest van de foto's heeft Do gemaakt met mn camera. Zal die zo ook eens bekijken