@ farahjuh: Jaa ze is echt tevreden! En ze vind het allemaal zo leuk op stal! Na maanden stil te hebben staan was ze vandaag super braaf! Heb geen poespas gebruikt! maar was echt trots op haar! Ze liep mooi ontspannen en ze lette echt goed op!
@horsi: Bedankt & Ja ze is echt tevreden & ik ook!
heb willem vandaag met regen deken op de wei gezet,en net binnen gezet een fleece deken opgegeven. krijgt ook al een teddy vachtje. ik hoop hem niet te hoeven te scheren......maar ben er bang voor van wel.
Peeps verhaart juist erg. Al het haar wat er op komt laat gelijk weer los:P Moet voor peeps nog een nieuw regendekentje kopen en ik hoop snel mn zadel verkocht te hebben, dan laat ik divoza met meerdere tweedehands zadels komen.
dekens met losse hals zijn poedersuiker als er wind onderkomt gaan ze omhoog staan en regent het er nog in ook, geen voorstander van,
farah scheer ik omdat ik haar zolang mogelijk nog wil gebruiken in de les en dat mijn lessen vaak na 9 uur afgelopen zijn en dan telang gaat duren kwa zweetdeken liane het zelfde maar die heeft kort haar maar super veel en loopt nog op de manege met een klein meisje fanny ga ik scheren omdat zij heel erg rot uit haar winter naar zomer vacht gekomen is en er eigenlijk niet de kracht voor heeft om zo super erg te verharen
Nibbit scheer ik omdat hij echt geen teddybeer word, maar omdat hij een enorm dik-op-elkaar-zittend pak haar heeft. Hij zweet al na een kwartier stappen Dus voor zijn eigen plezier doen we dan zijn hals tot staart, en hoofd&benen niet, benen kan hij heeeeeel slecht heben, en hoofd vinden we onzin Dus daarom hebben we liever geen geschoren Nib
Het is ook geen gezicht, maar Nib kan er echt niet tegen En gezicht vind ik zowieso onzin om te scheren net als die leuke pluimen in de oren
Nathalie83
Geplaatst: 29-08-10 19:58
Ik meld me ook maar weer eens.. Heb alles mee en bijgelezen.. maar weet echt niet meer tot waar ik was gekomen met reageren.. Heb iig hele mooie foto's gezien van Willem, Pebbels, Donna en Angel op nieuwe stallen/plekken Fijn dat alles goed is verlopen!! En Donna binnen 5 min op de trailer! dat verdiend toch wel vermelding Verder gelezen over scooters en fietsen die niet willen, manen die plukken missen en Kim die niet meer kreupel is Weer hoop gelezen over dekens.. Lisa, ik vind ie paarse erg mooi!! Verder weet ik niet meer..
Ik ben echt super druk met Marena ze pakt alles erg goed en snel op ze is echt mega paardje! Vandaag ook heel de dag op stal geweest. Vanmorgen mocht ik voor het eerst ooit mennen, echt vet eng maar ging ook wel aardig goed vond ik zelf voor de eerst keer Was 1 stuk dat ik echt 40 kleuren scheet, maar gelukkig ging goed Daarna nog voor het eerst proefje voorgelezen pff das nog best moeilijk Volgende keer voor het eerst mee naar wedstrijd (rijd zelf niet maar ga wel mee) Leer dus vreselijk veel Natuurlijk ook nog ff Marena gereden en zeikes nat geregend maar wel heeeeeeerlijke dag gehad dus.
ow en Heidi, Willem is idd vernoemd naar Willem en Willem is neef van Marena
*gaat nu gauw verhuizen naar de tv voor So You Think You Can Dance!! *