ArlandoO schreef:Ik wil voornamelijk recreatief rijden.
En voor de dressuur ga ik dan rijden in de les op de manege

Dat is met de trailer 10 min rijden...
Dus dan zou ik 2x per week gaan lessen en de rest buitenritjes ofzo.
Als hij natuurlijk eenmaal het longeren snapt kan ik hem in het land longeren, maar daar lijkt me nu geen beginnen aan.
Hij kijkt niet op of om van een zweep, en lopen?! Hij is liever lui dan moe

Dan zou ik gewoon lekker blijven waar je staat en af en toe naar die manege rijden
Madeira_ schreef:Ik heb maar 1 goede foto gevonden van onze privéles. De rest zijn gewoon lieve foto's... Zie onderschrift

Leuke fotos madeira, maar waar is je rijfoto! Hier wordt je heus niet afgekraakt hoor, dit is geen HAW!
Maikaatje schreef:Halooo mensen!
Het rijden ging echt lekker vandaag. duurde wel ff voordat ze zich echt ontspande maar toch ging wel goed! De bak was eindelijk een beetje droog na die hele week regen zowat. haha:P dus kon weer normaal rijden

Fijn dat het zo goed ging!
Amanda schreef:muppetmayo schreef:Jeeeeetje wat balen amanda! Toch niet goed aangemeten?
Nee, dat niet.
Het zadel zou hetzelfde moeten zijn als het testzadel, alleen een inchmaat groter.
Het testzadel lag perfect. Dus zou dit ook goed moeten liggen.
Maar goed, het kan vast opgelost worden

Wat een dikke sh*T! Heb je enig idee waardoor het komt?
Nathalie83 schreef:Gewoon plaatsen joh!! Ik zit ook nogsteeds met western benen op een dressuurpaard.. Komt vanzelf!! Ik ben benieuwd naar je foto's!! Enne als aanmoediging zal ik mijn foute benen foto ook plaatsten

Ze loopt netjes hoor.
Nathalie83 schreef:@ Hinke..
Jeetje echt k*t man dat het binnen en buiten zetten zulke problemen geeft.. Zou echt jammer zijn als je daarom zou moeten verhuizen.. Maar was ook niet echt slim van die stalgenoot om Ankie alleen buiten te laten.. Als ze wist dat ze wat moeilijk kan doen is het naar mijn idee logisch denken dat je haar dan ook niet alleen moet laten.. Als ik het had moeten doen had ik haar juist als eerste gepakt! Ik hoop echt dat je nog een oplossing vindt want ik kan begrijpen dat dit echt een probleem gaat worden.. En als je dan toch echt moet gaan verhuizen is het misschien een idee om haar dichterbij huis te hebben zodat je haar zelf binnen en buiten kunt zetten.. Iig heel veel sterkte en succes ermee...
Idd vervelend, maar gelukkig is het allemaal weer niet zo erg als dat ik zelf dacht
Heb met die stalgenoot gepraat, en ze wilde ankie wel weer doen als het wat droger is, ik ga dan denk ik ook voor de zekerheid een hengstenketting kopen (zij is wel heel voorzichtig dus dat durf ik dan wel aan). Dus voorlopig is het hopelijk opgelost, maar ik moet wel voor de komende dagen mijn vriend even overhalen om ankie binnen te zetten
Vandaag het wintec xxl zadel uitgeprobeerd van mijn oud stalgenoot en ik ben verkocht! Het ligt goed op haar, het zit als een huis, en ik heb het idee dat ze haar rug meer ontspant in de draf. Mijn eigen beenligging is ook beter op dit zadel, bij mijn isabelle werth leg ik ze te ver naar achteren. De kussens hadden alleen wat dikker moeten zijn, maar daar ga ik tzt als ik zon zadel koop dan ff een zadelmaker naar laten kijken.
Rijden zelf ging ook goed. Had speciaal gewacht tot bijna iedereen van stal weg was zodat ik even in alle rust aan de slag kon (ze wil nog wel eens lastig doen met opstappen en daar hoef ik geen pottekijkers bij) Vandaag bleef ze netjes stilstaan, en met rijden was ze ook superbraaf dus ik ben blij