Jasia schreef:Ja.. NOOIT een ex-hoefsmid nemen als chauffeur..
Ook geen ex-veearts..
Mijne stak m'n fietsband lek met een injectienaald..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Ja.. NOOIT een ex-hoefsmid nemen als chauffeur..
Ook geen ex-veearts..
Mijne stak m'n fietsband lek met een injectienaald..
suusiejj schreef:ja zoiets had ik dus oowk, en daarna probeerde ie het met hoefnagels, zo van ach een gat zit er toch dus dan stop ik dit erin en doettie het vast weer, nou je kan nagaan wat voor geluidsoverlast de limo gaf
Jasia schreef:Was het in z'n vorig leven een hoefsmid dan..?
Jasia schreef:Ja.. Dus ik hem vriendelijk verzocht op te rotte.. Maar dat deedtie niet..
Heb die spuit gepakt en die in zijn fiets gestoken.. Nou toen liept gillend weg..
suusiejj schreef:Jasia schreef:Was het in z'n vorig leven een hoefsmid dan..?
nee, toen wassie zon bakfiets iemand
Monica_86 schreef:Jasia schreef:Ja.. Dus ik hem vriendelijk verzocht op te rotte.. Maar dat deedtie niet..
Heb die spuit gepakt en die in zijn fiets gestoken.. Nou toen liept gillend weg..
goed werk man
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ja zoiets had ik dus oowk, en daarna probeerde ie het met hoefnagels, zo van ach een gat zit er toch dus dan stop ik dit erin en doettie het vast weer, nou je kan nagaan wat voor geluidsoverlast de limo gaf
jah man, idiote kerl!
Heb je al een advertentie weer geplaatst voor een nieuwe chauffeur??
Jasia schreef:Het leven daarvoor dan..?
Het moet toch érgens vandaag komen he?
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:
Jasia schreef:Annie' says:
wat is er in godsnaam aan de hand
Jasiáa.. Esmée × WijrareHippeBoesBoesLovendeGeenBTGhebbendeMutsenvoorAltijd ! says:
waar..?
Annie' says:
suus naar polen?
wat is er in godsnaam aan de hand
Jasiáa.. Esmée × WijrareHippeBoesBoesLovendeGeenBTGhebbendeMutsenvoorAltijd ! says:
waar..?
Annie' says:
suus naar polen?
Anseltje schreef:Stelletje mutsenEn jasia, hoe durf je zoiets op bokt te zetten zónder mijn toestemming :'(
Whaha
Ik dacht al dat er iets niet klopte, en dacht ook al aan 'poelen' maar toen ik die msn-naam las, vond ik wel iets heel vreemd (Moon houdt zeker stiekem van knutselen?)
vuillak