nou onze haffie gaat morgen indoor cross lisse doen met onze dochter van 10 en 13 en echt ik schijt bagger pfff ze willen zo graag is ponies laag dus valt mee maar toch we gaan het zien vind super spannend vroeg al of er EHBO voor mij aanwezig was lol...
92smartie92
Geplaatst: 29-12-15 00:49
Eline; wat een stoere haf! Veel succes met het richten voor de B
Succes kiddokids, super stoer dat je dochtertje zoiets doet.
Geen familie maar wel hier op stal gefokt! Mag ik vragen wie de vader is? Jouw haf is dan wel familie van die van @EngeltjeS hier op bokt. Zelfde moeder Weet eigenlijk niet of zij ook hier in dit topic actief is..
Oh stal Steenbergen. Daar ben ik ook wel eens geweest! Werd zo'n 3 jaar geleden een keer gevraagd of ik daar paarden wou rijden, maar had toen net mijn eigen pony gevonden.
Hoe lang werk je er al Nathalie als ik vragen mag?
silby
Geplaatst: 30-12-15 17:09
Welkom nieuwe mensjes!!
Pffieuw waren jullie paarden vandaag ook zo Had mijn handen vol aan Amino.... Hoop dat hij zondag beter zijn best doet... Moet nog 1 winstpuntje en nu hebben ze het van 2 proeven terug geschroefd naar 1 proef
Voerage handel hier verkoopt nu ook Cavalor,dus heb ook een zak Endurix mee genomen Maar wil er toch nog wel een brok bij geven,daar heb ik nu van Havens de dravers brok van mee genomen,ben benieuwd!
Ik heb voor mijn haf ook de cavalor endurix gekocht. Stanley was vandaag ook heel vervelend met rijden, en niet omdat hij fris was ofzo. Meer omdat hij liever nog vakantie wou vieren.. Had hem bijna op marktplaats gezet hahah. Ben hem soms zo zat haha. 8 januari heb ik weer les. Dus tot die tijd gewoon lekker longeren en maar na buiten. Even niet in de bak hobbelen maar doen wat hij leuk vind.
Ben benieuwd hoe de cavalor jullie gaat bevallen. Laten jullie het weten? Wij gaan bij Aaf nu overstappen naar Horsefood the best 'easy mix'. Daar zit al magnesium bij in. Scheelt weer prutsen met afgemeten schepjes.
faithjee
Geplaatst: 30-12-15 19:24
Welkom die nieuw zijn hier!
Ik kwam er gisteren achter dat ik 2 verliespunten heb gereden Linn was gisteren met rijden ook erg druk, dus wil wel concentration impulse van superhorse proberen. Iemand ervaring?
Gisteren met rijden toch nog een leuke foto uitgekomen.