Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mignonne2403 schreef:o hahaha slimme ik
(duuuh er staat friesland)
Vandaag een foto ontvangen van Dutchie als veulen, te schattig![]()
[ Afbeelding ]
Zie dat lieve hoofdje smelt![]()
[ Afbeelding ]
Wacht eens ff, heb je meegedaan aan de Beilen wedstrijd in november, van de KVTH in de binnenbak (2 binnenbakken?) misschien heb ik je wel gezien dan
_Sanne schreef:Welkom Christa!
Leuk filmpje Noa! Fijn dat het begint te werken het zalfje!
Tamara je rij foto's zien er inderdaad niet verkeerd uit! Heb wel het gevoel dat je je handen erg vast zet. Probeer wat meer te ontspannen en ze meer te dragen vanuit je elleboog-polsen
Vandaag shootje gehad met bokker Priscilla__ Zij komt in mijn vakantie naar mij om Jolina op de foto te zetten! Haha hebben we shoot geruild
[ Afbeelding ]
Naomi_Haffie schreef:zal trouwens eens vertellen hoe het is gebeurd bij haffy.
het was op een zondagmiddag( dan ben ik eigenlijk altijd bij mijn vriend ivm geloof van hun )
ze reden op een landweggetje en ze zaten met z'n 3 op de kar, haffy trok op een geven moment naar links en dat probeerde ze nog te corrigeren maar dat ging niet meer ze rende gewoon naar links en toen viel ze zo om de sloot in.. kar op de kop meiden die er bij waren ( allebij dierenarts assistentes ) wisten dus meteen dat het gedaan was..
gelukkig kwamen er mensen langs gereden die in de buurt woonden en die hebben een tractor gehaald, daarmee is ze uit de sloot getakeld.
ik ben even erna gebeld en ben er nog heen gegaan daar hing ze nog op de kop aan de tractor ( vreemd gezicht om dr zo te zien ) maar zo kon ze het makkelijkst de volgende dag aan de weg gelegd worden.
heb toen een flinke pluk van dr staart afgeknipt en heb daar een hele mooie armband van laten maken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ] nog een oude foto