Ik heb heerlijk in 't avond zonnetje een lange buitenrit gemaakt met mn topper 'T was avond-4-daagse, helemaal niet in de gaten dus moest vaak stoppen voor aaiende kids, maar vond het gezellig hihi
Hallo allemaal, kom net weer van stal , Wahida was lekker bezig met poging te doen om te bokken. En te rennen door de box heen. Ik lag in een deuk. Op een gegeven moment ging in het hoekje zitten en Wahida ging op onderzoek uit, me hele gezicht af snuffelen en wie weet zit er wel melk in me kin. Toen me man een foto wou maken ging ze al weer richting de echte melkbar, hahahaha
ooooo wat een schatje!!!!!:) De gezelschaps dame een (shetlander) van macho moet ook in deze dagen bevallen elke dag denk ik dat het gaat gebeuren maar nee hoor maar morgen de 17 de ben ik jareig en word ik een kwart eeuw dus het zou wel leuk zijn als het dan word geboren. Nou maar hopen dat Macho hem niet gaat pletten hij vergeet soms dat hij zo groot en dik is.
Ze lopen hier met hun tweetjes snachts in een soort padock en ieder heeft zijn eigen stalletje maar die staan alltijd open dus ze kunnen erin en eruit wanneer ze willen, nu hebben ze voor Betsie (de gezelschapsdame) een touw voor haar stal gespannen zodat zij er wel in kan om rustig te bevallen en Macho er niet bij kan , maar nu vind macho dat dat heerlijk extra dikke stro bedje van betsie er wel erg lekker uit ziet en is nu al 2 keer onder en dwars door het touw gegaan en dan gaat hij lekker in haar stal staan en staat betsie erbuiten naar te kijken hoe hij haar stal bezet. Nu is de stal helemaal met planken gebaikadeert dus hopelijk kan ze nu rustig bevallen zonder dat die maffe Haf haar stal inpikt.
Freya Onzettend lief. Ik begrijp dat je op een roze wolk leeft.
Gail voor jou komt er er ook aan
Pebbels heeft een nieuwe bijrijdster. Ze is gek op fotograferen, en heeft vandaag ook wat foto's geschoten van pebbels.
Hinke
Geplaatst: 17-06-09 00:23
Hey wat leuk moyra, dus het is doorgegaan? En ik zag dat jullie ook naar buiten zijn geweest, tenminste, ik fietste vanavond door de paardendrollen daar bij jullie weiland Wel een hele gave foto.
mij planning voor vandaag:P zo bianca longere liedwij rijden uitslag van examen komst 3de klas op stal kijk en rijde les geven met dulsenea eten en naar de manege spring les kijk dus weer druk dag je naja het is mooi weer dus moet lukken:P
joopiexx
Geplaatst: 17-06-09 10:01
Debij; Gefeliciteerd!
Freya; leuk filmpje!!
verder heb k niet echt iets te melden..
Vie
Geplaatst: 17-06-09 10:15
Gave foto's en leuk filmpje!! Sas: ik leef nog steeds hoor.
Freya Gefelicipaardenstaart met je veulen! Hij is echt heuuulll schattig!
@ Moyra: wat een geweldige foto's! @ Peelie: Leuk he die proefwerken, ik ben blij dat ik nu vrij ben.. Ik moet zometeen werken, en als ik gezakt ben voor mijn examens hoor ik dat vanmiddag tussen 4-6. Begint wel een beetje te kriebelen nu.
Welsey is deze week al 2 keer voor de kar geweest, het ging echt super! Alsof hij het al jaren deed! Alles gaat goed... Ben echt supertrots op mn kerel!
Jeej mara heeft gekegeld... Haar uier wisseld heel erg, van slank naar vol weer naar slank. Ze wisseld ook heel erg met harsen, dan harst ze, dan weer niet...
haar buik is heel erg uitgezakt en z loopt veel rond met een heeeeel ontspanne muts die helemaal open staat... Geen gezicht
Verder omdat ze heeft gekegeld, blijft mijn zus nu daar, want ik moet zo een proefwerk maken op school...