Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Mét d'r wokpan![]()
Jasia schreef:Mét d'r wokpan![]()
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Volgens mij wordt ik een echt discussie mens.
Heerlijk die topics.
Niet om onzinnige dingen hier gaan discuseren.
Want, als je hier met een groepje van 4 gaat discuseren, ga je er helemaal inzitten en zie je niets anders dan die discussie.
En als dan bijv. iemand anders komt, en die vertelt z'n verhaal van die dag dan word daar gewoon overheen gelezen omdat iedereen zo druk is met discuseren.
En btw, ik vind onzinnige discussies ook alleen leuk in RL (real life), omdat je dan ook de koppen kan zien van dat ze het niet menen.
Over internet is het heel wat anders.
Wentos schreef:Hey Jasia!!
Met Assunta gaat het goed hoor Tjels! Ze staat lekker op de wei een zeepaardje te zijn.. Het was de bedoeling haar van het winter wat in te rijden, maar als de wei zo blijft kan ik daar niks doen. En heb helaas geen bak
lotteluvah schreef:Ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen tegenover dingen staan.
Bijvoorbeeld weer zo'n topic gevaren in de eventing sport.
Mensen kunnen beter helemaal niet meer gaan paardrijden want alle takken van de sport brengen gevaren met zich mee.
kekaro schreef:hahahahaha ik werd geroepen door tjelsie dr wokpan
hey dames wat vinden jullie hiervan
http://link.marktplaats.nl/133501986
vriendin heeft interesse maar ik persoonlijk vind:
vrij lange rug voor een haf !
ze is nu 1.51 word in april volgend jaar pas 3 maar is wel drachtig van een newforest....
ik weet het niet.
Wentos schreef:Hey Jasia!!
Met Assunta gaat het goed hoor Tjels! Ze staat lekker op de wei een zeepaardje te zijn.. Het was de bedoeling haar van het winter wat in te rijden, maar als de wei zo blijft kan ik daar niks doen. En heb helaas geen bak
TjelleBieb schreef:WHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!
Het gaat hier om een paard, en weetje wat er staat:
Helaas. Deze advertentie bestaat niet.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
Jasia schreef:Zo lang je je wokpan laat liggen voel ik me niet aangevallen hoor Tjel