) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Faringo schreef:Joh wat leuk een witte wereld bij jullie. Vind dat altijd zo mooi. Hier is het droog en wel mooi weer eigenlijk. Hoorde wel dat de sneeuw in de avond deze kant op komt. Hoop dat dat meevalt of niet blijft liggen want moet nog een aardig eindje met de auto op paden ben niet zo'n held met gladheid haha.
doet zeer aan mijn ogen (maar heb nu een super aangepaste zonnebril dus dat is verleden tijd
) maar Diezel's pootjes doen altijd zeer
dus dan is die aan het werk en staan we ineens stil en houd-ie 1 van zijn pootjes omhoog
heb al vaseline opgesmeerd werkt een beetje.. Sita_ schreef:Ze hebben tegenwoordig sneeuwschoentjes voor honden, is dat niks voor Diezel? Wrs heeft ie last van t zout in zn kussentjes..
dus hopelijk wel met schoentjes aan hihi :p
lekker warm voor zijn pootjes hihi
jammer dat het geen chihuahua is anders had ie misschien wel die sleutelhangers van uggs gepast
kindermaatje uggs aanschaffen word ook weer gelijk zo duur! 
ik ben al verziekt met mijn 2 binnenbakken
whahah
agterberg... zo'n 140x60 oid

Faringo schreef:Haha typfoutje van mij, er staan bijna 50 paarden ipv 5. Weet eigenlijk niet precies hoeveel stallen erbij komen, maar als alles af is dan is het een behoorlijk luxe stalling. Moet zeggen dat ik ondanks het grote aantal paarden nog regelmatig de 20x60 bak voor mezelf heb.

Viet schreef:Ik sta op een hele drukke stal. Manege, stalhouderij en pensionstal in een. Ik heb lot van ze gekocht en ben nooit meer weg gegaan. Ik vind het heerlijk die drukte!
Wij hebben buiten 2 20x40 bakken en een binnenbak van 20x40. Is goed te doen zo.

blij dat ik er toen niet was haha dan was ik wel gillend gek geworden!
Maar dan zeg ik gewoon dat bri wild is
sommige vluchten dan bij voorbaat al haha