hoi dames, aangezien ik 30 pagina's achter zit ga ik helaas echt niet bijlezen Ik ben eindelijk verhuisd Woehoew! Zal blij zijn als ik morgenavond m'n paarden weer zie, het is alweer 4 dagen geleden zeg...
nee, nou er is iets als paardenplaats/ruiterplaats oid, Daar hebk mn spullen te koop gezet, weet alleen niet meer welke site het was, en deze doen het allebei neit (Verder ben ik neit blond hoor )
Chipieke; Lekker hoor in je nieuwe huisje ! bevalt het?
@Freya gefeliciteerd!!!!! Leuk dier @Laura jeetje schrikken meid, sterkte @Patries, super dat het rijden zo goed ging @Naomi he lieve meid. dacht nog wel dat het zo goed ging tussen jullie! Maar het maar goed dat je van hem af bent, wat moet je met iemand die alleen maar aan 1 ding denkt. Dat verdien je niet lieverd @Chipieke, gefeliciteerd eindelijk verhuisd meid! @Gail, had je proefwerk/examens in scheikunde?
Gister groepsles gehad ging goed, achter elkaar aan gegaan in galop op de volte EBE. Nou ik ben trots op mijn meisje dat ze niet meer achter andere aan rent, maar bezig is met haar eigen galop en aandacht bij mij houdt.
Evelien, oeps.. het laatste wat ik van jouw had gelezen was over je wedstrijdje en daar had ik al op gereageerd.. Heb ik iets gemist? Ja ik ben ook heel trots op mijn meisje vanavond gaat ze even alleen rennen in de paddock, heb al elke dag gereden vanaf vorige week dinsdag ofzo, dus gun haar vandaag dagje rust (maar ze gaat wel even rennen anders heb ik morgen een bom onder mij haha). Ze is zo lieffff
Ja heb m'n paarden zolang niet gezien door de verhuis, maar m'n vriend is wel vaak gaan kijken en m'n superbijrijdster ook!
Je wilt niet weten hoe het voelt om elke dag te verven/poetsen/inpakken/oververhuizen, 5 dagen aan een stuk tot 3 uur 's nachts en dan om 6u er terug uit