Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vet grappig om terug te zien:P

Heb er zin in maar nog steeds zoveel schrik, wordt er echt gek van! Aan de longe wil het best lukken
Nog even op m'n tanden bijten dus...
Helaas morgen nog werken... 
Maar is echt leuk om terug tezien.. Heb al in geen jaren mee een video gekeken.. Heb nu een oude videorecorder gekregen voor dit klusje
Ik ga een avondje geschiedenis van mezelf tegemoet 
jeetje man ik kon noch niet eens meer fatsoendelijk tv kijken! (ofja luisteren) maar had wel een reactie erop terug gedaan gnehgneh
(gewoon de tv op zijn hardst gezet op TMF
) hihi was blij dat mijn ouders niet thuis zijn
(voor wie het nog niet weet: blaze staat sinds kort op een nieuwe stal) nou ik ben in ieder geval benieuwd of we het allemaal overleven
) 

Grondwerk en basis. Ben echt heel benieuwd hoe meneer dit op gaat pakken!
Wil alleen maar dat het op een rustige en prettige manier gebeurd.
Madeira_ schreef:Owja van privéles had ik geen foto's gemaakt, ja 2 zijn er gemaakt maar die zijn zo donker je ziet er niets op! Dus aankomende zaterdag om half 3 heb ik privéles, dan is het wat lichter en zou ik foto's maken.
Hebben jullie nog leuke ideetjes wat ik met mijn lieverd kan doen, om gewoon een band op te bouwen/vertrouwen op te bouwen/elkaar beter te leren kennen? Vaak kom ik bijvoorbeeld even in de buitenbak/wei staan als ze daar staan. Gewoon gezellig knuffelen enzo
maar het zal vast leuk zijn om te doen.Nathalie83 schreef:haha ach ja, vlieglessen moet je altijd vast leggen, heb een vliegles van mezelf op tapeecht zo grappig
Maaruh t was een grapje hoor
Is idd goed idee om een zeer ervaren iemand er eerst op te laten..
muppetmayo schreef:Wat een drukte hier zeg! Wel tijd om bij te lezen maar niet om iets bij te tikken
Gaan zo beginnen met DaimyGrondwerk en basis. Ben echt heel benieuwd hoe meneer dit op gaat pakken!
Klijntjuh mag ik vragen wat de afstamming is van jou hafjes?
Ik heb alleen de papieren nog niet, en weet het dus niet uit mijn hoofd.. Iniedergeval uit de A-lijn maar dat mag duidelijk zijn
Ze hebben belgische stamboekpapieren

Dat is met de trailer 10 min rijden...
Nienke_17 schreef:Bluem schreef:Kantelen wil lang niet altijd duiden op gewoon niet voorwaarts zijn hoor, ik vind dat eigenlijk nogal gemakkelijk gezegd. Evenzeer kan ze last hebben van de tanden, gewoon niet genoeg nageeflijk zijn, of vastzitten in de nek bv.![]()
Ik heb een boek op het oog voor de vrijheidsdressuur, moet alleen even 30 euro kunnen missen hiervoor, momenteel gaan andere zaken even voor.
En dat ben ik dus helemaal met je eens! Bij Sjoukje zat het probleem er dus in dat ze door mij vast is gereden aan dr rechterkant.
bente_ schreef:Hahahaaaaa. Sinterklaas komt al in ons land!
lekkerdan
Heb lekker geslapen joh! de hele nacht niet wakker geworden

vandaag nog nul