Babsie_Flash schreef:Zaterdag kan ik niet, dan ga ik naar de Efteling (als het weer een beetje mee zit) of je moet mee met mij naar de Efteling
we kunnen wel een keer naar Divoza!! Jij/viet en ik!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Babsie_Flash schreef:Zaterdag kan ik niet, dan ga ik naar de Efteling (als het weer een beetje mee zit) of je moet mee met mij naar de Efteling
Monica_86 schreef:Wentos schreef:ow, mensen ik wil naar vriendlief.. maar wil ook nog niet weg hier..
pakt je vriend ff de vibrator van anne, vermaakt hij zich ook!

Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Zaterdag kan ik niet, dan ga ik naar de Efteling (als het weer een beetje mee zit) of je moet mee met mij naar de Efteling
Babsie_Flash schreef:Het was gezellig maar ik ga de pc afsluiten, nog even tv kijken en dan naar bed! Ik klets morgen weer even bij
Doei doei!
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Zaterdag kan ik niet, dan ga ik naar de Efteling (als het weer een beetje mee zit) of je moet mee met mij naar de Efteling
Wentos schreef:volgens mij ben ik de enige hier die in gelderland woont of heb ik dat mis
Anseltje schreef:moon, al wil die vriend van wendy 'm hebbe. Ik heb er niet eens een
dat jij er misschien 2 roze en 1blauwe in je nachtkastje hebt, hoeft nog niet te betekenen dat ik zo'n ding heb..
Slaap lekker!
Tot morgen! Babsie_Flash schreef:Klinkt goed, maar dat gaat weer geld kosten!
Wentos schreef:Dus ik ga maar naar hem toe!! Tot morgen!!
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Het was gezellig maar ik ga de pc afsluiten, nog even tv kijken en dan naar bed! Ik klets morgen weer even bij
Doei doei!
JAH WAT!!!!!????????????????? DIT MEEN JE GEWOON NIET het is nog nie eens 10 uur
Naomi_Haffie schreef:en ieder ander die ook meewil natuurlijk
[/quote]Wentos schreef:ow, ligt Lienden in Gelderland?? haha, waar ongeveer dan
Babsie_Flash schreef:Sorry! Ik moet morgen weer redelijk vroeg op.. ik probeer verstandig te zijn
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:moon, al wil die vriend van wendy 'm hebbe. Ik heb er niet eens een
dat jij er misschien 2 roze en 1blauwe in je nachtkastje hebt, hoeft nog niet te betekenen dat ik zo'n ding heb..
hoe weet jij dat????????????