Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miiejs

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:29

Hahaha heel slim paulusjuh :P

Ik had gister ook zo'n leuke stunt... band bij de AH voor boodschappen, pinpas werkt niet daarna bij de Lidl
weer niet...wil ik vandaag naar de bank gaan bedenk ik me ineens dat ik zo'n 2 mnd terug een pasje had
gehad zonder pincode... ik die brief erbij gezocht staat erop, pin blijft ongewijzigd en dit is uw nieuwe pas vanaf 12/2012 haha :)*

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:33

S_uus schreef:
Miiejs schreef:
hihi we hebben best wat gemeen! 21+, een haf, allemaal mankeren we wat en lopen we bij de fysio en we hebben allemaal een kat :+ hahah!

Haha echt he !

Paulusjuh schreef:
Haha ik heb ook 2 katten, check! ( nouja een poes en een jeweetwel kater ).

Ik heb zo'n hv polo longsleeve aan en zit eens naar die borduring te kijken. Goh wat is die snel lelijk geworden... Uhh oliebol! Ik heb al de hele dag dat shirt binnenstebuiten aan! Oeps! :+ gelukkig zat er een dik vest overheen!

NEEEE :oo _O-
Ik wou net gaan antwoorden dat het schijnt dat die polo's slecht in vorm blijven enzo na enige tijd wassen/dragen maar oke wtf _O- _/-\o_ :')

Hihi :) tis niet echt een polo, daarvan heb ik het ook wel eens gehoord. Echt zo shirt met
Lange mouwen en capuchonnetje (schrijf je dat zo?)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:33

Miiejs schreef:

Ik had gister ook zo'n leuke stunt... band bij de AH voor boodschappen, pinpas werkt niet daarna bij de Lidl
weer niet...wil ik vandaag naar de bank gaan bedenk ik me ineens dat ik zo'n 2 mnd terug een pasje had
gehad zonder pincode... ik die brief erbij gezocht staat erop, pin blijft ongewijzigd en dit is uw nieuwe pas vanaf 12/2012 haha :)*

Haha oepsss

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:38

Hier ook een htk kat :D

Afbeelding

Leuke foto's zie ik voorbij komen! Gekke djaga in een doos haha!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:45

Aghh wat een schatje viet!

Had zelf ook zo'n zwart-witte maar die is helaas overreden :( en die was echt zo onwijs leuk en lief!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:49

Dit is echt de grootste duivel die ik ooit heb meegemaakt :') klimt in gordijnen, sloopt van alles! Ik kan er wel om lachen maar moeders niet haha.

Wij hebben 17 jaar lang een rode kat gehad. Die was zoo lief en leuk! Mis ik nog elke dag.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 01:10

[BB] de verschrikkelijke creaties van de mens... (schokkend) :\ :(

Walgelijk, en dan bedoel ik met name foto 1 in link ;(

Goed bezig Miesj _O-

Paulien , capuchon is het rotwoord.
Maar klinkt wel als een leuk shirt :j

Ondeugende HKT kat heb je Viet haha hij kijkt alleen al zo uit zn ogen _O-
Djaga vind de doos zeer fijn, en ik maar dikke en dure kussens halen :\

Miesj en Viet, een dier verliezen is altijd erg.
Vooral omdat ze zich zo kunnen hechten :(:)

Mijne komen overigens niet verder dan de achtertuin, oké ze proberen het nog wel eens haha.
Charlie wil ook constant achter thuis lopen vind ie mooi , Amy heeft het weer heel snel koud wat ze is echt mini en smal dus houd zich moeilijker warm.

Vanmiddag regende het heel erg, maar Charlie zat daar maar bij de achterdeur, dus ik die deur open zat ie echt twijfelend te kijken naar die plas water voor de deur _O- ging ie er heel slim en sneaky langs maar hij was ook net zo snel weer binnen haha :+

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:30

Goedemorgen!!

Hier nog iemand met een kat. Heb een zwart/witte huis tuin en keuken kat. Hij woont alleen bij mijn vader want daar is ie opgegroeid en is gewend om naar buiten te kunnen en dat kan bij mij op de flat niet. Zou zelf heel graag een britse korthaar willen, maar daar heb ik geen geld voor.

Vanavond gezellig Sinterklaas vieren met het dobbelspel en een stel vrienden. Mag hier gelukkig een uurtje eerder weg want moet nog even snel 2 cadeautjes gaan scoren :-). Lekker gepland heb ik het allemaal weer haha.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:30

Ik heb ook een kat, Ica. In februari uit het asiel gehaald, was als kitten van 10 weken binnen gekomen, heel erg schuw. Ondertussen is er van dat schuwe niet veel meer te merken ;)

Afbeelding

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:41

Ahh wel jammer an! Wist helemaal niet dat jij een kat had! hihi maar wel logisch dat ie dan nog lekker bij je vader woont :)
Leuk vanavond lekker sinterklaas vieren... Wij doen er echt helemaal niets aan.

Wat een droppie zeg klasien! mooi kleurtje ook.

Zo ben weer aan het werk maar dat valt nog vies tegen, voel me eigenlijk helemaal niet fit nog dus zal wel
een lange dag worden ben ik bang!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:48

Ja heb al 8 jaar een kat haha. Zit op het werk dus heb hier zo snel geen foto die ik kan posten.

Valt dan inderdaad vaak nog vies tegen om weer te werken. Thuis gaat het dan wel ok, maar zodra je dan op het werk zit denk je vaak, oh pff was ik nog maar een dagje thuis gebleven.

Ik heb weer mijn hobby telefoondienst vandaag. Dat vind ik toch het minst leuk aan het werk hier. Maar ja hoort erbij, niet alles kan leuk zijn. Verwacht niet dat het heel druk wordt. Kan wel wat meer internetten vandaag, want manager die op mijn scherm kijkt is er niet vandaag :-)

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:50

Ja valt echt tegen, snot hoofd is er nog steeds en mega keelpijn en zit achter de balie vandaag dus das
leuk met mijn zwoele stem achter de telefoon :+

Hihi heeft het toch een voordeel die telefoon diens := tussen het bellen door gewoon lekker bokken haha!

Volgens mij gaat mijn vinger ontsteken... was gister iets te enthausiast met het pakketje van de divoza
openmaken en toen schoot het nietje zo mijn vingertopje in en er ook weer uit een stukje verder -O-

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:54

@Miiejs: Oe autsch, zijn van die rotplekjes die doen altijd het meeste pijn!

Wat een geweldige katten hier allemaal, ben helemaal weg van die Birmaan! Wilde ik zelf ook altijd hebben, maar mag niet van vriendlief ivm het lange haar -O-
Maar goed, heb nu ook een slijmbal eerste klas rondlopen:
Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:00

Een bengaal? :D

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:07

Maessie; wat een schatje zeg!!! Moet zeggen.. dat haar word ik ook echt gillend gek van hoor, heb boven vloerbedekking en daar plakt het ook nog is lekker aan vast, eens in de zoveel tijd doen we met een rubber bezem heel de vloerbedekking daar haal je dan echt een nieuwe kat vanaf hoor. En dat terwijl ik der iedere dag netje borstel :=

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:12

Wat een leuke katten komen er voorbij :-)
Enige nadeel zijn inderdaad de haren die je overal terug vindt haha.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:28

Op dat haar na zijn ze echt super schattig ja hihi := volgende kat die ik wil is een naaktkat :P

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:42

Die vind ik nog best gaaf trouwens maar die hebben echt een megaverzorging nodig met die huid.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:19

Ah bah vind naaktkatten echt niet mooi! Wij hebben hier twee boerderijkatjes rond lopen. Eentje is er nog niet zo lang, die hebben we uit het asiel gehaald. Hanke had er bijna eentje mee genomen toen ze dat zadel kwam kopen, die zat al in dr auto :)

@ Hanke, hoe wil je het oplossen met je shabrak?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:26

Miiejs schreef:
hihi we hebben best wat gemeen! 21+, een haf, allemaal mankeren we wat en lopen we bij de fysio en we hebben allemaal een kat :+ hahah!

Ik loop niet bij de fysio, maar verder :p haha

Sita, oh jij hebt ook echt heerlijke katten, dat filmpje geweldig :+:

Paulusjuh schreef:
Haha ik heb ook 2 katten, check! ( nouja een poes en een jeweetwel kater ).

Ik heb zo'n hv polo longsleeve aan en zit eens naar die borduring te kijken. Goh wat is die snel lelijk geworden... Uhh oliebol! Ik heb al de hele dag dat shirt binnenstebuiten aan! Oeps! :+ gelukkig zat er een dik vest overheen!

Prachtig :') dit is zeker een echte ‘Paulien’ actie he hahaha! (Zoiets zou mij ook kunnen overkomen haha).

Miiejs schreef:

Ik had gister ook zo'n leuke stunt... band bij de AH voor boodschappen, pinpas werkt niet daarna bij de Lidl weer niet...wil ik vandaag naar de bank gaan bedenk ik me ineens dat ik zo'n 2 mnd terug een pasje had gehad zonder pincode... ik die brief erbij gezocht staat erop, pin blijft ongewijzigd en dit is uw nieuwe pas vanaf 12/2012 haha :)*

Hahahaha, oeps! :')

Viet, maessie & Klasien, wat een mooie kat hebben jullie! :D

Faringo schreef:
Wat een leuke katten komen er voorbij :-)
Enige nadeel zijn inderdaad de haren die je overal terug vindt haha.

Ik blij dat ik dat niet zie, hahaha. Ik vind het redelijk meevallen, maar heb hier ook nog een Golden Retriever in huis en die is echt erg wat betreft verharen!

Nena's moeder is op straat aangetroffen, zwanger, mager ect.. dus die hebben ze opgevangen.. 2e dag dat Nena was geboren ofzo heb ik haar gelijk mogen bewonderen :+: ze had nog 2 broertjes (1 is overleden aan een hartruis) en nog 1 zusje.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:59

@sita: Idd een bengaal, hij komt bij Judith weg van Manic. Hij terroriseerde zn eigen kids daar :Y) Heb er nu een jonge (HTK)cyperse kater bij, maar die doet hij niks gelukkig. Sterker nog, dat is zijn grote vriend en kan hij uren mee spelen en liggen te ronken :')

Voor wat betreft de haren, had hiervoor een wit/rode kater samen met Stream, maar die witte haren zie je ook overal :j Die had ook net wat langer haar dan deze twee moet ik zeggen. (zal ergens een keer iets per ongeluk doorgekruist zijn een paar generaties terug) Deze kat loopt nu weer op de boerderij, want hij was chronisch aan het niezen, en groene klodders op t behang is écht niet fijn! :') Daar vermaakt ie zich prima, en kan ie zich een slag in de rondte snotteren. (is geen niesziekte, en allerlei pilletjes ed geprobeerd, maar was helaas al chronisch en niks meer aan te doen, want was wel de perfecte huiskat!)
Deze twee katten zijn ideaal met hun donkere haar, dat valt bijna niet op gelukkig! (en we hebben laminaat, ídeaal!)

Het sneeuwt hier nu btw behoorlijk!! de grond is al wit! :brr: Gelukkig vanochtend nog gauw de auto antivries ingedaan enzo, is die ook winterklaar!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:01

Joh wat leuk een witte wereld bij jullie. Vind dat altijd zo mooi. Hier is het droog en wel mooi weer eigenlijk. Hoorde wel dat de sneeuw in de avond deze kant op komt. Hoop dat dat meevalt of niet blijft liggen want moet nog een aardig eindje met de auto op pad :-) en ben niet zo'n held met gladheid haha.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:07

ooooo leuk ik wil ook sneeuw!!!! :D :D
Lang leve de winterbanden! *\o/* *\o/*

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:08

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:14

Waarom nou weer vrijdag?! Dan moet ik in Hendrik Ido Ambacht werken, dan kom ik natuurlijk nooit meer thuis :?