Ik was voor het eerst op de Haflinger(zater)dag met onze Haflinger en ik vond het geweldig en tel af naar het volgend jaar, maar wat ik heel graag wil weten is of het uiteindelijk helemaal goed is gekomen met het hondje wat gegrepen was. Ben zo benieuwd hoe het nu met hem/haar is.
het is inderdaad goed gekomen! Gelukkig, volgens mij had het hondje 3 gaatjes van het bijten en er was nog een DA in de buurt van wat ik ervan begreep!
Koen_H
Geplaatst: 20-09-10 21:49
Afgelopen zaterdag heb ik het hondje nog gezien en baasje ervan gesproken,het gaat weer helemaal goed met hem.
iejoor62
Geplaatst: 21-09-10 01:00
bassie schreef:
Afgelopen zaterdag heb ik het hondje nog gezien en baasje ervan gesproken,het gaat weer helemaal goed met hem.
Gelukkig...ben blij om dat te horen/te lezen
Hariette
Geplaatst: 22-09-10 02:03
Hierbij een foto van ons in Ermelo. Voor meer foto's en verhaaltje kun je kijken op onze site http://www.haflinger.nl Met dank aan de vader van Denise want die heeft veel foto's van ons gemaakt. Zoals al eens aangegeven missen wij de foto's van Nassau zijn hengstenproef. Mocht iemand foto's/film hebben dan horen wij dat graag.
Het was een fantastische dag met een goede organisatie. Complimenten !!
Monique, je foto's zijn inmiddels ingelijst en hebben een mooi plekje gevonden in de woonkamer
Laatst bijgewerkt door DDW1190 op 05-10-10 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt
MoonWencke
Geplaatst: 05-10-10 13:54
Dat vind ik leuk om te horen! En krijg nog steeds bestelling-aanvragen binnen, ook erg leuk natuurlijk!
@Bassie; daar staan geen foto's van de buitenrit tussen Wat foto's van mij, en van ACS, die op zondag van de western nog wat foto's heeft gemaakt. De rest zijn foto's van voorgaande jaren.
Vind alle fotos leuk om te zien! uhm ik heb eigenlijk geen idee wie ze gemaakt heeft, het was een man die niet mee reed maar toen we weggingen en terug kwamen heeft hij wat groepsfotos gemaakt. Lijkt me heel fijn als je dat even wil vragen Sanowa!! Dankjewel!