Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bluem schreef:Hij heeft inderdaad zo'n vlekje Smartie2004.
Ik zou ook graag aan de slag gaan met vrijheidsdressuur en dergelijke, volgens mij is het iets wat Arno helemaal geweldig zal vinden, maar ik moet mij eerst eens een deftig boek aanschaffen.
Peelie schreef:Klijntjuh schreef:En goedemorgen allemaal!ik heb gister echt iets leuks gedaan!
Namelijk illustraties van Alex en Abel gemaakt!
Hoe heb je dat gedaan???ikke wil ook
Bluem schreef:Kantelen wil lang niet altijd duiden op gewoon niet voorwaarts zijn hoor, ik vind dat eigenlijk nogal gemakkelijk gezegd. Evenzeer kan ze last hebben van de tanden, gewoon niet genoeg nageeflijk zijn, of vastzitten in de nek bv.![]()
Ik heb een boek op het oog voor de vrijheidsdressuur, moet alleen even 30 euro kunnen missen hiervoor, momenteel gaan andere zaken even voor.
Klijntjuh schreef:wel even mee bezig geweest, maar het is het waard toch?
Bluem schreef:huh? Ben even niet mee
Mooie haflingerbende heb jij VivaLaVida. Ga eens profielen bekijken hier.
Madeira_ schreef:Owja van privéles had ik geen foto's gemaakt, ja 2 zijn er gemaakt maar die zijn zo donker je ziet er niets op! Dus aankomende zaterdag om half 3 heb ik privéles, dan is het wat lichter en zou ik foto's maken.
Hebben jullie nog leuke ideetjes wat ik met mijn lieverd kan doen, om gewoon een band op te bouwen/vertrouwen op te bouwen/elkaar beter te leren kennen? Vaak kom ik bijvoorbeeld even in de buitenbak/wei staan als ze daar staan. Gewoon gezellig knuffelen enzo
Bluem schreef:Kantelen wil lang niet altijd duiden op gewoon niet voorwaarts zijn hoor, ik vind dat eigenlijk nogal gemakkelijk gezegd. Evenzeer kan ze last hebben van de tanden, gewoon niet genoeg nageeflijk zijn, of vastzitten in de nek bv.![]()
Ik heb een boek op het oog voor de vrijheidsdressuur, moet alleen even 30 euro kunnen missen hiervoor, momenteel gaan andere zaken even voor.
Bluem schreef:Heel leuk profiel Klijntjuh, maak jij ook websites?