Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimhaflinger schreef:plientjedres schreef:ff yett taxeren, 1100 euro.
staat niet bij hoe groot ze is en haar manen zijn kort, komt dat door exceem?
Nee, ik had haar daar nog maar net, en die mensen hadden pony's die de manen eraf hadden gekouwd![]()
Maar tis nu weer klaar,
Ze is 1.50
upanddown schreef:Valt me ontzettend tegen waarop jullie Troy taxeren. Voor zijn leeftijd heeft hij toch al behoorlijke prestaties neergezet, zeker als je vergelijkt met de meeste Haflingers hier wordt de rest dan naar mijn mening veel te hoog getaxeerd. Voor in de sport zal hij zeker het dubbele waard zijn. Maar goed, ieder zijn eigen mening.
elsie1 schreef:Nepal 5000
Is een hele mooie hengst maar vrij jong en kent nog niet veel. Mss is hij wel meer waard maar ik denk niet dat de aantal dekkingen die je zal krijgen opwegen tov de prijs die je betaald hebt. Het is geen tophengst. Al mag ik hopen voor jouw dat hij ooit nationaal kamioen mag worden.
Mystica schreef:elsie1 schreef:Nepal 5000
Is een hele mooie hengst maar vrij jong en kent nog niet veel. Mss is hij wel meer waard maar ik denk niet dat de aantal dekkingen die je zal krijgen opwegen tov de prijs die je betaald hebt. Het is geen tophengst. Al mag ik hopen voor jouw dat hij ooit nationaal kamioen mag worden.
Nepal is geen goedegekeurde dekhengst meer