Saar was er echt weer voor me, afgelopen week was ze vervelend maar ze wist dat het vandaag moest gebeuren, ze liep zó fijn nafegelijk en was helemaal niet sterk en niet te loperig. In de ring ging alles ook heel goed, alleen maakte ze wel weer een changement in de 2e contragalop bocht. Verder was ik tevreden, geen fouten

Kom ik in de kantine.. 166 punten met een 0 (!) voor de contragalop wegens ''niet getoond''. Ik reed verd0mme die hele bocht door, Saar maakte een changement en ik herstelde haar weer! De jury was toevallig net met het meisje aan het praten die voor mij moest, en haar pony viel in draf, maar zij herstelde niet. Zegtie: je moet wel herstellen hoor, of iig een poging doen. Zij had dus ook een 0 (dit kostte haar een WP).
Ik vond hem zo hypocriet, dus ben op 'm afgestapt en heb 'm gevraagd wat dit nou voor onzin was (moest me echt inhouden

In de auto kwam ik erachter dat de schrijfster een optel en schrijffout gemaakt heeft (dat kon ik opmaken uit het commentaar, het ging om de galop terwijl het commentaar bij een drafonderdeel stond) dus had eigenlijk 173...
Echt, ik was pissed off op die vent

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het ff allemaal vertellen!