Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi

knabbelgirl schreef:jouwe is ook mooieigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi
knabbelgirl schreef:jouwe is ook mooieigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi

kyrtjj schreef:knabbelgirl schreef:jouwe is ook mooieigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi
Mijne is niet mooi maar wel lief![]()

suusiejj schreef:kyrtjj schreef:
Mijne is niet mooi maar wel lief![]()
nou dan issie mooi van binne

suusiejj schreef:de haf van palm_dees
wat voor vader zit er achter palma?

Palm_Dees schreef:suusiejj schreef:de haf van palm_dees
wat voor vader zit er achter palma?
Palma der vader is Acal van Schawacht
Haar opa is Amor van Schafferden.

Palm_Dees schreef:

Bitterbal schreef:Geen idee of ze er al ergens tussenstaat, eventjes geen tijd om alle 12 de pagina's door te lezen..
Ik zou mijn eigen haf graag terug willen.... Foto's in mn profiel.. helaas overleden
Verder vind ik Marko van?? errug mooi.. lopen veel mooie haffies op bokt rond. Die van Faniek op bokt vind ik ook erg leuk
knabbelgirl schreef:er is zo'n moderator met een haffie(is naam kwijt) Haar haf vind ik helemaal geweldig!! En die van mij natuurlijk ook!!
Bedoel je mij of een andere mod? Yvonniej heeft geloof ik ook een haf... Sizzy had er vroeger een, Siempie verzorgt een haf... en meer kan ik niet verzinnen onder de mods nu

Maya schreef:knabbelgirl schreef:er is zo'n moderator met een haffie(is naam kwijt) Haar haf vind ik helemaal geweldig!! En die van mij natuurlijk ook!!
Kuch...Bedoel je mij of een andere mod? Yvonniej heeft geloof ik ook een haf... Sizzy had er vroeger een, Siempie verzorgt een haf... en meer kan ik niet verzinnen onder de mods nu
wat voor paps heb je haf? Maya schreef:knabbelgirl schreef:er is zo'n moderator met een haffie(is naam kwijt) Haar haf vind ik helemaal geweldig!! En die van mij natuurlijk ook!!
Kuch...Bedoel je mij of een andere mod? Yvonniej heeft geloof ik ook een haf... Sizzy had er vroeger een, Siempie verzorgt een haf... en meer kan ik niet verzinnen onder de mods nu

Maya schreef:
Suusiejj, Amanda heeft als vader Actueel, een vrij onbekende hengst. Guus van bokker Fsoudan is een volle broer van haar (zelfde vader + moeder), en Andy van bokker Delerium (_Marjon_ verzorgt hem) is een halfbroer (zelfde vader) van Amanda

Woestein schreef:Na lang denken zijn er toch 2 Haffies die ik wel heel erg leuk vindt
Marko van Smiley en Stanley van Quellian.
Al vindt ik er natuurlijk wel meer mooi maar dat zijn helaas merrie's en ik heb het niet zo op merrie's....