jaaaaaaa ik wil je wakker schudden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Bestgaande zit ik in een hele sterke groep met Winser-G dus wordt heel goed ons best doen!hihi Heb er zin in
Nu nog goed weer met een zonnetje
Maar komt wel goed uit kan ik tuussendoor wat anderen fotograveren 

Birmaantje schreef:Ik heb ook fijne tijden maar moet wel vroeg op. Manchester is nogal een enorme viespeuk op stal dus wordt vroeg de wekker zetten en op stal vragen of ik er heel vroeg bij mag.Bestgaande zit ik in een hele sterke groep met Winser-G dus wordt heel goed ons best doen!hihi Heb er zin in
Nu nog goed weer met een zonnetje

KarinL schreef:Ik weet niet of het vaardigheid mennen online komt. Ik zit momenteel in mijn laatste week van mijn zwangerschap, dus ik houd me er niet zo bezig! Probeer alleen nog een beetje te helpen daar waar het kan!
Waarschijnlijk kan ik geen van jullie zelf zien rijden ondanks al het voorwerk wat er in heeft gezeten!
Dus dat is wel jammer...
Wel veel succes allemaal!
Je kunt gewoon de dag van te voren al komen, het is super gezellig dan! Dat scheelt je vroeg opstaan, stress enzo op de wedstrijddag zelf! Dan heb je echt het Ermelo gevoel
De definitieve lijst komt in de laatste week altijd online testaan! Want er zullen altijd nog uitvallers ed zijn!
Als je er niet staat bij de vaardigheid of springen, mail ons dan even!
haflingersermelo@hotmail.com
Wat leuk!!
Alles goed met jullie?