Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En waar ik zelf bang voor was dat ze stijver zou worden en niet meer netjes aan teugel zou komen is ook niet waar, als die kleine mannen maar genoeg voltes rijden en overgangen maken zonder aan de teugels te zitten, ontspant ze en loopt ze zich lekker los, ga niet zeggen dat ze aan teugel komt, maar ze komt niet tegen de teugel en dat is voldoende voor mij! Ze doet ook helemaal niet lastiger na een lesdag!
Toch mijn moed bij elkaar geraapt en naar mijn pony vertrokken, weet namelijk dat buitenlucht in combinatie met Formera wonderen voor mij doet! Heb dan ook lekker gereden en linksom lekker gegaloppeerd! Tijdens het uitstappen ging de zon al onder, was ongeveer 8uur! Was wel een mooi roze lucht, maar voor mij mag het toch wat langer licht blijven! Binnenkort weer in het donker gaan rijden! Daarna kreeg ze net eten en mocht ze nog even wat uurtjes op de weide!
omdat ik nu eigenlijk iedere zaterdag weg ben met die vriendin voor in de bossen te rijden met muppet of jitske gaat een goede vriendin van mij Josephine (fientje1111 @ bokt, niet vaak actief hoor) angel iedere zaterdag rijden! Of ze rijd haar in de les een uurtje, of na of voor de les. Ik vind dit heel erg leuk omdat ze altijd erg lief is voor Angel, daarom vertrouw ik ze ook gewoon volledig. Sws omdat Angel gewoon ontzettend braaf is de laatste tijd, uiteraard een haflinger blijft een haflinger. Dus als ze soms iets uitvreet hoop ik dat ze blijft zitten haha
Gelukkig vind zij Angel ook helemaal geweldig en fijn! Ik ga me snel omkleden want ik moet over een uurtje naar school vertrekken.
Oreade_ schreef:Orpha
Gisteren een les gehad, maar verliep eigenlijk niet zo goed...
Had een week niet met haar kunnen rijden waardoor ze supr hevig liep.
En ik niet veel te zeggen had aan haar. Aangezien ze haar energie kwijt wou:p na een uur werken had ze nog net evenveel energie als in het begin.
Vandaag nog eens proberen rijden als het weer een beetje beter wordt...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
die haflinger had met haar dikke kont de poort open geduwd!
.
.
. Wat een heerlijke week hebben wij gehad zeg in Epe. Hebben supermooie ritten gemaakt en een fotoshoot gehad. Klein minpuntje is dat Storm ineens niet meer op de trailer wil. Hij wordt echt een soort van gevaarlijk zeg maar. Hoog steigeren en naar achter slaan. Uiteindelijk hebben we hem verdooft met tranquigel en konden we hem er letterlijk optrekken/duwen. Voorlopig hoeven we toch even niet meer weg. Maar tjee wat zit ik nog na te genieten zeg. Linkjes naar de foto's volgen nog!! 

. Ik heb gisteren een nieuw kunstje aan geleerd. Ze kan met haar lippen klapperen. 

ook waren ze gewoon ontzettend braaf
heerlijk paarden toch. Een lekkere dag met weer een geweldige tocht, veel gelachen ook om de grapjes die de hafjes telkens maken. Wat wil je natuurlijk
haflingers hebben ALTIJD humor