Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Madeliefjes schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=P46J4GP4
link met de foto's van gisteren. Verwacht er niet teveel van... ik ben niet zo'n... ahum goeie fotograaf. Ik kijk liever!
Merel___ schreef:Ik had al een berichtje in het andere topic geplaatst, maar ik zie dat hier meer mensen zijn, dus dan plaats ik hetzelfde hier ook maar even!
Ik ben sinds begin van de middag ook weer terug! Heel leuk weekend gehad! Dressuur had ik betere punten dan verwacht: een 6e prijs met 189 punten. Super tevreden dus! Springen ging ook goed, ik mocht naar de barrage en dat had ik niet verwacht! Helaas ben ik in de barrage bij 4A heel hard gevallen. Ik ging toch wat te langzaam op de hindernis af, waardoor Caprilla niet goed kon afzetten. Ze weigerde en ik vloog over haar heen en kwam met m'n rug op een balk terecht. Gelukkig kwam lieve Capril meteen kijken hoe het ging.![]()
Ik had voor vandaag nog een crosstraining, maar daar heeft mijn zusje ipv mij aan meegedaan, vanwege mijn rug. Al met al hebben we een super leuk weekend gehad, jammer van de val (heb ik trouwens een filmpje van, haha), maar volgend jaar komen we zeker weer!
Gefeliciteerd trouwens voor degenen die een prijs hebben gewonnen!
Cynn_x schreef:De eerste.. waarvan ik bijna 100% zeker weten dat het een bokker is... Herkende de Haflinger écht ergens van.. maar ik heb geen idee wie.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Klik - Klik - Klik
Cynn_x schreef:Nou het regende gisteren soms ook hoor, hahaOok niet heel zuinig soms. Harde wind er ook bij.. dan weer opeens de zon, dan weer niet. Ik wist niet wanneer ik nou wel of niet mijn jas kon uittrekken werd er gek van
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Klik- Klik - Klik - Klik - Klik - Klik - Klik - Klik - Klik
Ik heb nog van:
- Finale Bestgaand onder het zadel.
- Spiegelparcours.
- Enkele bestgaand mennen.
- Enkele vaardigheidsfoto's mennen & onder het zadel.
- Enkele sfeerplaatjes.
Cool wij staan op de 3e van achter met koets en vaandel
Maar die komen allemaal nog
Madeliefjes schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=P46J4GP4
link met de foto's van gisteren. Verwacht er niet teveel van... ik ben niet zo'n... ahum goeie fotograaf. Ik kijk liever!