ILSExHORSES schreef:Wauw, mooi paard.
ik? Dankje!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Susyb schreef:Ja oke.. maar de ik ga even uit van de orginele traditie zeg maar (om het niet moeilijker te maken als het al is..)haha
Ik moet zeggen dat de stal waarvoor ik gereden heb die man zich er eigenlijk altijd aan hield..
hengst moet het wel, merrie dus niet maar veel doen het wel. Susyb schreef:littlesannie schreef:dus ze hoort hier wel tussen? of niet? hahaha sorry sloom van begrip vandaag...
Als de vader Ambach is...
Jou paard is dus een afstamming van een A hengts dus inderdaad..
Weet je de naam van de moeder ook .. en hoe heet je pony bijv. is dat wel dezelfde letter?
Ben erg benieuwd naar familiebanden!
xLotje schreef:Zijn er hier misschien ook nog mensen met een Abeltje? *Kuchkuch*
Wel een leuke haflinger om te zien
MartineC1711 schreef:xLotje schreef:Zijn er hier misschien ook nog mensen met een Abeltje? *Kuchkuch*
Ik niet, m'n vriendin (nog) wel!
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... b9c5b7a618
nouja, de dame hier heeft die uitstraling ook
en nu niet in m'n profiel kijken, want ik heb daar verschrikkelijke foto's

Oh, niet offtopic ofzo, maar hoeveel is de stalling daar nogmaar? Iets van 175 toch? 

Als mijn ouders nou een stalling konden betalen zou ik d'r zeker weten heengaan! Ik ben daar dus ook wezen kijken voor paardjes, een hele fijne en mooie stal!