_Aurora_ schreef:Jaa jij stond ook bij mij in de buurt toch? Naar het strand is super leuk![]()
Ja 750 meter verder bij verboon
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Ik twijfel nog steeds over het springen... Echt zo stom.
Is dat trouwens binnen of buiten?
shetties schreef:Vorig jaar was het binnen, nu weet ik het niet.
Ik vond het vorig jaar niet zo'n succes (tenminste voor mijn pony & ik), want ik had me ingeschreven voor 60 cm. Nu wilde ik bijschrijven voor 80 cm, maar toen werd er gezegd dat er maar 1 van de 2 zouden tellen. Omdat ik ook nog ging crossen heb ik maar besloten om alleen 60 cm te doen.
Bleek achteraf 60 cm op stijl te gaan en 80 cm op tijd, ik baalde als een stekker, want ik ging lekker snel en op stijl is sowieso al niet ons sterkst puntIk had hem echt helemaal zitten, ook omdat niemand iets wist
![]()
Dus had toen liever alleen 80 cm gedaan...
Heb ik daar dan overheen gelezen, of was dat niet aangegeven? Want ik ging er van uit dat het op tijd ging.
Daarnaast gleed mijn pony best vaak uit (bak vond ik erg glad, dus ging een paar keer bijna onderuit), dus was/ben even klaar met het springen daar![]()
![]()
Zo dat is er uit
Dit is geen aanval op de haflinger dagen, want de rest was echt super leuk, maar ik baalde toen echt heel erg
Klijn schreef:Waar moet ik het ingevulde KNHS formulier naar toe mailen? Als ik op email klik dan wil hij volgens mij outlook ofzo gaan open maar dat heb ik niet dus lukt ook niet.. Verder kan ik op de site geen email adres vinden..