Ze woont hier een stukje verderop langs de snelweg..

Ze had nummer 2.. Paard heet officieel Ifaroola..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:Ik heb niemand zien vallen, was toen wrs al weg.. Maar ik weet wel wie ze is...
Ze woont hier een stukje verderop langs de snelweg..
Ze had nummer 2.. Paard heet officieel Ifaroola..
Sita_ schreef:liesJ schreef:als we finale moeten rijden komen we terug. het is voor ons maar klein uurtje rijden ( vanuit rotterdam)
donderdag brengen we chanel rond 3 uur en dan blijven we even kijken tot ongeveer 6 uur dan chanel voeren en richting huis (helaas) en dan vrijdag ochtend heel vroeg terug om haar te voeren, vlechten en proef te rijden. en als we gehuldigd moeten worden blijft chanel nog een keer en anders gaat ze gelijk mee.
wil zaterdag sowizo komen kijken...
In mijn boekje, dat van de keuring, staat dat de paarden op donderdag aanwezig moeten zijn en pas zaterdag weer het terrein mogen verlaten.
Ik weet niet of dat ook geldt voor de paarden die de dressuur moeten lopen?
Enne, gewoon blijven slapen joh! Is echt hardstikke leuk, je leert vanzelf mensen kennen..Je vriend moet niet zo zeuren..
wendy1987 schreef:Wel raar dat exterieur er dan moet blijven en andere niet.. Nouja, als ik zaterdag vroeger wel wil ga ik gewoon weg.. Ik heb ook andere paarden te doen thuis :p
Ik heb alles ingepakt, nu hopen dat ik niets vergeten ben... dikke stress!!
Sita_ schreef:Westerntrail schreef:Leuk zeg, mijn pensionhoedster gaat ook naar de nationale.
En wel met haar haflinger Iva.
Zij was 1e geworden met bestgaand op de keuring in Friesland.
Ik wil niet zeuren, maar ik geloof dat Richelle eerste was geworden met Merel..