Thanks girls De dierenarts is geweest en hij moet nu 3 dagen boxrust . Ik hoop dat het daarna beter is! Was wel jammer want er waren vandaag kijkers voor hem maarja zo willen ze hem natuurlijk niet kopen..
Hij heeft nu nog niet hele erge mannen manieren zoals tegen je aanrijden en weglopen. Maar gaat wel steeds meer de geurtjes achterna. En dat ben ik dan liever tegen. En ook heeft hij nu altijd pus aan zijn mannelijkheid zitten.
oke ik heb nu net een nieuwe wintec gekocht met witte boom VZH Cair even slecht nieuws een of andere zieke vent heeft een bezem tegen mijn lieve Arno kapot geslagen omdat hij niet wou luisteren daana nog ff een stalen neus onder zn buik toen ik het zag kon ik niks zeggen ik was geshockt alleen maar bijna gehuild verder BAH ! die vent is nu van stal gestuurd
Zo hey die durft beetje aan andermans paardje zitten grrr kende je die persoon of had je hem nog niet eerder gezien? nieuwe wintec leuk
Baileysdream
Geplaatst: 02-05-11 23:18
met dream omgedonderd tijdens het springen. ik vertel het allemaal nog wel. moet deze week stage lopen ipv vakantie!
Rosemarin
Geplaatst: 02-05-11 23:27
ja ik vroeg of hij hem even op de wasplaats wou zetten hij liep er dus niet in entoen BAM ik heb daar de halve avond helemaal zitten trillen dikke ruzie alles ging aan me voorbij ik wou gaan rijden, maar morgen eerst maar kijke of arno goed te pas is
ik weet het ben nogsteeds een beetje van slag ik krijg al van een stalgenoet koelingsgel want hij heft ook met zijn stalen neusen tussen zn ribben getrapt morgen ochtend eerst naar stal mn paardje opkannepen en beknuffelen