Wauw die Abel kan lopen zeg! Prachtig. Shania is echt een geweldig beest, zo'n mooie uitstraling! Jim heeft een mooi hoofdstel! Zit hij nu nog zo dik in zijn haren? Die van mij zit al in haar zomervachtje..
monique1983
Geplaatst: 24-03-11 21:17
binky vorige week op de foto gegaan door vriendin
Daihyo
Geplaatst: 24-03-11 21:18
Ja, hij heeft nog een behoorlijk vachtje. Het niet-geschoren deel dan. Zat hij maar in zijn zomervacht... Hij heeft het erg warm. Vorig jaar was de scheerstreep pas in juni niet meer te zien...
Even wat foto's gemaakt tijdens een wandeling en dit was de mooiste !
Nathalie83
Geplaatst: 24-03-11 23:17
Oh oh oh mooie Joy
Luna zit ook nog volop in d'r vacht, en in haar geval doet poetsen geen wonderen want vacht zit nog muur vast Maargoed ze staat 's nachts ook buiten en dan is het nog vet koud, zal daar wel mee te maken hebben denk ik..
Kim, die voorpluk Prachtig! De rest ook hoor Maar die voopluk
DDW: het was een vlecht van niks. Denk dat-ie met rijden al was uitgezakt. Ik krijg 'm niet strak genoeg omdat hij zulke dikke manen heeft. Moet er eigenlijk 2 doen, maar daar was ik gister te lui voor
Peeps gisteren op 228 dagen dracht En madame wilden niet naar de losgooibak na het poetsen dus trok zich los dus touw maar over haar hals gegooid en madame renden naar haar stal toe om haar vervolgens zo aan te treffen.
ohwww lekker buitje al!!! benieuwt wat er uit komt! wie is haar vader?
monique1983
Geplaatst: 25-03-11 13:00
binky showt zijn nieuwe halster al dacht hij er zelf anders over en wou alleen maar klieren
Marlis
Geplaatst: 25-03-11 13:07
o0eefje0o schreef:
ohwww lekker buitje al!!! benieuwt wat er uit komt! wie is haar vader?
Peep haar vader is Almnebel Imladris of te wel Nibbit
Sanne2000
Geplaatst: 25-03-11 15:07
Leuke foto Monique, leuk zo'n felle kleur halster
En schattige foto D4J!
Leuke eefje, houd je Tiff zelf? Wordt vast een lekkere lompe jaarling haha
En.. ik ben niet helemaal bij op alle forums, is het eerste veulen van Peeps?
Nou, hier dan nog mijn MONSTER: Dit was na het longeren, waarbij hij 2 keer is los gebroken (longeer gewoon in de rijbak en meneer weet nogal goed dat als hij het op een lopen zet, ik hem niet meer houd. Heeft als een idioot rond gerend in de bak, daarna heb ik hem kunnen vangen en heb ik hem nog even in onze -eigenlijk te zware- paddock gelongeerd, hier op foto is mijn draak dus moe.. en hij kijkt heel onschuldig, maar dat is hij dus niet. De hoefsmid komt morgen omdat hij er bij het rennen zelfs een ijzer heeft afgetrapt. Maar, hij is wel mooi slank, want ik zie voor het eerst op een foto van zijn voorkant geen buik