Nu zijn er wel 8 "vieze" stallen maar ze zeggen niet of je die dan mag reserveren of niet...
Ik twijfel om mezelf af te zeggen voor de cross op zondag en gewoon alleen zaterdag te gaan.
Volgens mij is dat ook de leukste dag.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Succubi schreef:Ik heb vanmiddag een mailtje gehad dat er niet genoeg stallen zijn voor zaterdag op zondag nacht.
Nu zijn er wel 8 "vieze" stallen maar ze zeggen niet of je die dan mag reserveren of niet...
Ik twijfel om mezelf af te zeggen voor de cross op zondag en gewoon alleen zaterdag te gaan.
Succubi schreef:Ik heb vanmiddag een mailtje gehad dat er niet genoeg stallen zijn voor zaterdag op zondag nacht.
Teelee schreef:Ik heb hetzelfde mailtje gekregen helaas..dacht nog wel dat ik er optijd bij was...
Nu maar zien hoe en wat.. moet er een roteind voor rijden, en het is alleen voor de lol.. Misschien neem ik idd draad en prikpalen mee, en zet ik haar daar gewoon neer! Moeten hun maar stallen genoeg vrij houden en die arabieren eruit smijten
Mjoor schreef:Wat naar..
Ik weet dat Amberto op het haflingerforum een nette oplossing aangeboden heeft gekregen.
Misschien moet je even contact met haar opnemen
Teelee schreef:Ik heb hetzelfde mailtje gekregen helaas..dacht nog wel dat ik er optijd bij was...
Nu maar zien hoe en wat.. moet er een roteind voor rijden, en het is alleen voor de lol.. Misschien neem ik idd draad en prikpalen mee, en zet ik haar daar gewoon neer! Moeten hun maar stallen genoeg vrij houden en die arabieren eruit smijten
Sita_ schreef:Je hebt inderdaad geen last van de arabieren nee, het terrein is groot genoeg.. Je loopt elkaar niet in de weg en afgezien van dat er wat stallen te kort zijn, zie je ze nauwelijks..
Vorig jaar had ik ook geen stal, maar wel het geluk dat ik mijn paard lekker in de paddock kon parkeren... Nu heb ik wel een stal..
Succubi schreef:Mjoor schreef:Wat naar..
Ik weet dat Amberto op het haflingerforum een nette oplossing aangeboden heeft gekregen.
Misschien moet je even contact met haar opnemen
Wat voor oplossing heeft zij gekregen dan?
Wij hebben ook alternatieven gekregen hoor.
-8 stallen die overdag gebruikt zijn (dus "vieze stallen")
en er mogen 4 paarden in de paddocks.