Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:geen commetaar op het bovenstaande filmpje ....
Evelien, mooie combinatie, je hebt volgens mij een toppertje in handen. ( en onder je kont ) Heb je gelijk toegevoefd, hihihi
Freya schreef:vandaar dat ik mijn eerst geschreven reactie voordat ik hem plaatste herzien heb in geen commetaar. Met zulke acties kan ik gruwelijk kwaad om worden.
Maar even wat anders, Donna haar uier gaat steeds beetje beter vooruit. Alleen kwam ik vanavond tot de ontdekking dat ze r.a. hoog in de kootholte een flinke plakaat mok heeft zitten, arm dier. Gelijk behandeld hiervoor.
En ik weer super trots ben op me ukkie, door zachtjes in de hak te knijpen tilt ze haar voetje op en na 3 keer oefenen met brokjes als beloning tilt ze hem al op zodra ik haar beentje aanraak. Super poonie ... ben helemaal verliefd ....
Peelie, wanneer komen de mini-meeting foto's online ??? Je houdt je mede-topic-gebruikers nu wel heel erg lang in spanning.
Stravero schreef:Freya schreef:geen commetaar op het bovenstaande filmpje ....
Evelien, mooie combinatie, je hebt volgens mij een toppertje in handen. ( en onder je kont ) Heb je gelijk toegevoefd, hihihi
Bedankt!!!En dat hebben we (is alleen maar leuk en gelukkig) al meer gehoord, dat het zo'n toppertje is/wordt/kan worden.
@ Nathalie83: Zulke bokkensprongen heeft mijne ong. ook gemaakt alleen nog veel hoger en een stijger-bok actie en geloof me, dan blijf je niet zo zitten
@ suus_elviera: Och meid, heel veel sterkte, gecondoleerd
Ik heb een lekker weekje vakantie.Alleen jammer dat mn vakantie met een harde val van mn paard moest beginnen hahaha, maar ik voel er nu bíjna niks meer van, alleen dat ik niet omhoog moet kijken, of te snel om moet kijken naar links of rechts
. Maar volgende week ook weer aan 't werk, maar nu lekker even genieten met mn paardjes