en een groen halster en daar staat ze mee op de wei, in de bak en poetsen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:maar ik ga, moet folders lopen.. dan manege.. en dan naar hafsel![]()
doeeidoeeeii
Babsie_Flash schreef:Viet hou op met die vieze plaatjes! Je jaagt nu Wendy ook al weg!
lotteluvah schreef:Ik wil hier nooit meer weg.
Later zoek ik ook zeker een mooi huisje ergens in de landen. Als alles uitkomt dan.
biancailona schreef:ik wil ilona gaan trainen voor trektochten. Van de ene plaats in nederland naar de andere. Zo wil ik een keer naar Waalre in vijf dagen, en naar ulicoten in 1 ochtend. Stapritten hoofdzakelijk. Lijkt me echt super. O, ja vertrek uit breda
knabbelgirl schreef:Wentos schreef:Doei Naomi!
Suus douche ze!
Emma!
ja
Jasia schreef:Wel van Paars of Violette..?
Naomi_Haffie schreef:ik heb ze toen voor heeeel goedkoop kunnen krijgen; daarom eigenlijk,
rij liever met chaps, en nu met dit weer met rubberen laarzen,
ik heb best veel eigelijnlijk
Leren rijlaarzen
Rubberen rijlaarzen
van die thermolaarzen
en chaps :p
HAFxGEK schreef:Ik rijdt liever met jodphurs en gaithers, ik heb nu gewone chaps, in het begin zaten ze heerlijk!!Maar nu zakken ze naar 10min helemala naar m'n enkel
Anseltje schreef:ik luister bij muziek de laatste tijd tegenwoordig steeds vaker naar de tekst
HAFxGEK schreef:HAAWII!!knabbelgirl schreef:bij jou al wel
Als het goed is staan Katie en ik deze uitgave in jij&horsimo
Ik heb je nog niet gezienvolgens mij staat er ene klein meisej
SmeeJ schreef:Garmana schreef:waaaaaaaaaaah ik ben hier al te lang niet meer geweest.. Alweer een nieuw topic en dan alweer zo ver
ehm?