gelukkig is die weer gemaakt..en een groen halster en daar staat ze mee op de wei, in de bak en poetsen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gelukkig is die weer gemaakt..
; ze deed de staldeur de andere kant opschuive, dus die kwam recht op haffsel af en toen ging ze hangen, normaal doet ze da t niet gelukkig
Naomi_Haffie schreef:maar ik ga, moet folders lopen.. dan manege.. en dan naar hafsel![]()
doeeidoeeeii
Babsie_Flash schreef:Viet hou op met die vieze plaatjes! Je jaagt nu Wendy ook al weg!

lotteluvah schreef:Ik wil hier nooit meer weg.
Later zoek ik ook zeker een mooi huisje ergens in de landen. Als alles uitkomt dan.
)biancailona schreef:ik wil ilona gaan trainen voor trektochten. Van de ene plaats in nederland naar de andere. Zo wil ik een keer naar Waalre in vijf dagen, en naar ulicoten in 1 ochtend. Stapritten hoofdzakelijk. Lijkt me echt super. O, ja vertrek uit breda

knabbelgirl schreef:Wentos schreef:Doei Naomi!
Suus douche ze!
Emma!
ja

Jasia schreef:Wel van Paars of Violette..?

En nu heb ik een rijbvroek met een roze streep dus ik ga vooruit
Naomi_Haffie schreef:ik heb ze toen voor heeeel goedkoop kunnen krijgen; daarom eigenlijk,
rij liever met chaps, en nu met dit weer met rubberen laarzen,
ik heb best veel eigelijnlijk
Leren rijlaarzen
Rubberen rijlaarzen
van die thermolaarzen
en chaps :p
chaps en rubberen dan lig ik ernaast
Maar nu zakken ze naar 10min helemala naar m'n enkel
HAFxGEK schreef:Ik rijdt liever met jodphurs en gaithers, ik heb nu gewone chaps, in het begin zaten ze heerlijk!!Maar nu zakken ze naar 10min helemala naar m'n enkel
en chaps, die gebruik ik eigenlijk zelden, liggen stoffig te worden
Anseltje schreef:ik luister bij muziek de laatste tijd tegenwoordig steeds vaker naar de tekst

Mis haar heel erg

HAFxGEK schreef:HAAWII!!knabbelgirl schreef:bij jou al wel
Als het goed is staan Katie en ik deze uitgave in jij&horsimo
Ik heb je nog niet gezienvolgens mij staat er ene klein meisej
SmeeJ schreef:Garmana schreef:waaaaaaaaaaah ik ben hier al te lang niet meer geweest.. Alweer een nieuw topic en dan alweer zo ver
ehm?
Ik hou al die nieuwe niet meer bij hoor!