Marrit ik ook! Maar ik train eerst nog even lekker door. Iets meer balans, nog meer nageeflijkheid enzovoorts. Ik ga binnenkort wel echt een proefje oefenen en het filmen.
faithjee
Geplaatst: 30-06-14 20:17
wanneer was die haflinger wedstrijd waar je aan mee wou doen dan marrit? of is dat al geweest?
Ikzit soms te kijken naar de praatjes van de meiden over wedstrijden, WAAR HEBBEN ZE HET OVER? Ben nog nooit p wedstrijd geweest, geen elke ervaring haha
Vandaag is het een half jaar geleden dat Melvin dood ging m
Nordsvensk
Geplaatst: 30-06-14 20:24
faithjee schreef:
wanneer was die haflinger wedstrijd waar je aan mee wou doen dan marrit? of is dat al geweest?
lekker door oefenen pernille! ga je zo de B door
Geeen idee wacht wel dat ik weer op zand kan starten
Hahaha, ja mij dus ook wel, en mn moeder ook, zeker nu we een haf hebben. Alleen het zou zo jammer zijn om 2 uur te rijden en dat het enorm tegen valt!
als je mee wil praten in het topic, stel je dan even voor samen met je haflinger als je wil.
mignonne2403
Geplaatst: 30-06-14 22:28
Okee hier komt ie dan: Ik ben Mignonne, 15 jaar en sinds 24 april deel ik met mijn moeder een haflinger! Mijn mooie paardje: Naam: Dutchie (stamboek naam Standing Dutchman) Leeftijd: geboren op 10-06-2011 Stokmaat : 1.51 Lievelingsklus: eten (zoals alle hafjes ) Hij komt bij de Kymmelshof vandaan. Vader: Standing Ovation Moeder: Matinique VM: Avalon B We zijn het rijden rustig aan het opbouwen. Het is echt een grote schat, heel braaf en koel met alles Het enige puntje is, dat als ik zn staart was ik daar 1 dag plezier van heb Ik rijd dus nog geen wedstrijden, alleen in de bak en we doen nu steeds vaker een rondje van 15 minuten in stap, om hem aan alles te laten wennen. Hier is ie dan: Stiekem een beetje gek na het rijden:
Dit is m dus! Ik verzorg trouwens ook nog een heeeele lieve haf van 10
Ik ga binnenkort even alles lezen, en hou dan hopelijk alles bij
Welkom Mignonne! Gaaf dier heb je. Ik ken hem. Beetje jammer alleen dat ik hem ken doordat ik hem op 2,5 jarige leeftijd met de kin op de borst door de wedstrijdring zag ploeteren.
Ja, ik vond dat ook niet echt geweldig, we doen nu veel rustiger aan met bijna losse teugels We wisten ook eigenlijk pas toen we er waren dat hij nog zo jong was, er stond 3 jaar... maar toen was ik al verliefd Jemig wat schrijven jullie veel zeg! Heb nu tot ongeveer p 95 gelezen
Kun jij ook niks aan doen hoor! Ik heb de advertentie gezien en inderdaad... Er stond 3 jaar. Nu doe je dus wel rustig aan enzo? Hij heeft wel potentie trouwens! Ondanks dat hij af en toe echt ploeterde zag je het er wel doorheen.
Denk ook dat hij niet zal mis staan ind de dressuur ring
mignonne2403
Geplaatst: 30-06-14 23:06
Nee idd , ja we doen rustig aan , longeren doen we ooj en lekkere poetsbeurt, hij is ontzettend veranderd al! Wandelen doen we niet meer omdat hij wegrent... Wij hebben hem puur voor recreatie misschien ooit eens een wedstrijd maar dat zie ik nog wel. Hij loopt inderdaad heel fijn hele ruime gangen jullie hebben ook allemaal leuke haffies ! (Even doorgebladerd)
Wij laten hem ook gewoon lekker vrij met zn hoofd en hals, ik heb al een paar x de vraag gehas waarom ik niet met slof reed...