S_uus schreef:Wentos schreef:Suus: Ik bedoel het wel los van mekaar. Grapje komt op beeld niet zo over als ik het bedoelde denk ik![]()
En nu ga ik naar bed! Morgen weer werken na ruim een week vakantie, dus de wekker gaat weer vroeg!
Ik heb um!
Dacht even dat ik het er misschien in onduidelijke 'suustaal' neergezet had haha.
Sterkte met de wekker morgenvroeg
Nee het was me helemaal duidelijk hoor!
De wekker was ik niet erg blij mee vanmorgen.. Kom ik op het werk, blijk ik ook nog een uur te vroeg te zijn! dom
Faringo schreef:Goeiemorgen!!
Meld me ook weer even. Heb het echt een beetje druk, maar verder gaat alles zijn gangetje.
Gisteren heeft mijn nieuwe verzorgster voor het eerst Storm alleen gedaan. Is allemaal goed gegaan dus dat is wel prettig.
Hebben jullie trouwens nog die enquete hier op bokt ingevuld? Vond het wel een leuke aanbieding zo met die fotoposter.
Fijn dat alles goed ging met de nieuwe verzorgster. Lijkt me toch wel geruststellend

Ik heb de enquete ingevuld ja. Vind de actie ook leuk,maar heb geen foto's die ik kwalitatief zo mooi vind dat ik ze wel op poster wil haha
Viet: balen dat je je baantje op moest zeggen. Maar lijkt me voor je rug inderdaad beter.
Miiejs: Nog een keer beterschap!
Madeira: Die foto van jou en je hond is inderdaad mooi!
Sita: Leuke foto van je honden!
Faringo: Ook al zo'n mooie foto! Moet ik toch maar eens vaker zelf foto's maken of iemand vragen..
Packer:Leuke haf! en nog iemand uit de Achterhoek, altijd leuk haha
meassie: Ook een mooie foto voor je poster!
ELpatcho schreef:Hier vandaag tussen de regen door lekker kunnen rijden. Vanochtend eerst met onze oude vos een buitenrit gemaakt met een vriendin en haar paard. Geheel waterdicht aangekleed, maar geen spat regen gezien. Vanmiddag met mijn fjordje een rit gemaakt met de tweejarige aan de hand erbij. Die begint al heerlijk verkeersmak te worden, traktor, auto's van voor en van achter met of zonder rammelende aanhanger... ze wordt er niet warm of koud van
Vanavond hebben mijn moeder en ik springles, mijn moeder gaat op de haflinger en ik op mijn KWPN. Dus alle paardjes hebben lekker hun beweging gehad vandaag
Mooie foto's komen er voorbij zeg!!
Fanatiek paardrij dagje achter de rug dus. En wat fijn dat je 2 jarige al zo verkeersmak is!
Miiejs schreef:Ben echt super blij![]()
Hoop echt dat ik mijn trailer gewoon kan houden, nouja mijn... hij is van mijn vader![]()
En die wil hem niet houden als ik geen wedstrijden meer rijd, das ook wel logisch maar ben er zo
verliefd op haha! Zo blij dat ik er eindelijk 1tje heb... dus ga maar hopen dat ik toch nog ooit op wedstrijd kan.
[img]http://i50.tinypic.com/530cgm.jpg
[img]http://i49.tinypic.com/ezlbhf.jpg
Kijk hihi moest ze even met jullie delenook al is het iphona kwaliteit
![]()
Lekker hoor alle paardjes vrij
Ik heb de trailer samen met mijn vader gekocht, dus hij is gelukkig ook half van mij, mocht hij bedenken dat hij hem wil verkopen
En ik vind je springschoenen niet zo mooi, sorry. Hou echt niet van zulke glim dingetjes.
Paulusjuh: fijn dat Anne's tanden mee vielen.

.

(ging gelijk door uit mijn werk). Heb lekker met hem getut en even gewandeld. Hij loopt normaal toch iedere dag en was er al even uit geweest vandaag dus zo'n chill dagje vindt ie vast niet erg voor een keer.
inclusief mij moeder haha

De Birmaan hierboven ook trouwens...