Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wentos

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:05

Goedenavond!

S_uus schreef:
Wentos schreef:
Suus: Ik bedoel het wel los van mekaar. Grapje komt op beeld niet zo over als ik het bedoelde denk ik :o

En nu ga ik naar bed! Morgen weer werken na ruim een week vakantie, dus de wekker gaat weer vroeg! :evaw:

Ik heb um! :Y)
Dacht even dat ik het er misschien in onduidelijke 'suustaal' neergezet had haha.

Sterkte met de wekker morgenvroeg :Y)

Nee het was me helemaal duidelijk hoor!
De wekker was ik niet erg blij mee vanmorgen.. Kom ik op het werk, blijk ik ook nog een uur te vroeg te zijn! dom :Y)

Faringo schreef:
Goeiemorgen!!

Meld me ook weer even. Heb het echt een beetje druk, maar verder gaat alles zijn gangetje :-).

Gisteren heeft mijn nieuwe verzorgster voor het eerst Storm alleen gedaan. Is allemaal goed gegaan dus dat is wel prettig.

Hebben jullie trouwens nog die enquete hier op bokt ingevuld? Vond het wel een leuke aanbieding zo met die fotoposter.

Fijn dat alles goed ging met de nieuwe verzorgster. Lijkt me toch wel geruststellend :j
Ik heb de enquete ingevuld ja. Vind de actie ook leuk,maar heb geen foto's die ik kwalitatief zo mooi vind dat ik ze wel op poster wil haha

Viet: balen dat je je baantje op moest zeggen. Maar lijkt me voor je rug inderdaad beter.

Miiejs: Nog een keer beterschap!

Madeira: Die foto van jou en je hond is inderdaad mooi!

Sita: Leuke foto van je honden!

Faringo: Ook al zo'n mooie foto! Moet ik toch maar eens vaker zelf foto's maken of iemand vragen..

Packer:Leuke haf! en nog iemand uit de Achterhoek, altijd leuk haha

meassie: Ook een mooie foto voor je poster!

ELpatcho schreef:
Hier vandaag tussen de regen door lekker kunnen rijden. Vanochtend eerst met onze oude vos een buitenrit gemaakt met een vriendin en haar paard. Geheel waterdicht aangekleed, maar geen spat regen gezien. Vanmiddag met mijn fjordje een rit gemaakt met de tweejarige aan de hand erbij. Die begint al heerlijk verkeersmak te worden, traktor, auto's van voor en van achter met of zonder rammelende aanhanger... ze wordt er niet warm of koud van :)

Vanavond hebben mijn moeder en ik springles, mijn moeder gaat op de haflinger en ik op mijn KWPN. Dus alle paardjes hebben lekker hun beweging gehad vandaag :)

Mooie foto's komen er voorbij zeg!!

Fanatiek paardrij dagje achter de rug dus. En wat fijn dat je 2 jarige al zo verkeersmak is!

Miiejs schreef:
Ben echt super blij :)

Hoop echt dat ik mijn trailer gewoon kan houden, nouja mijn... hij is van mijn vader :+
En die wil hem niet houden als ik geen wedstrijden meer rijd, das ook wel logisch maar ben er zo
verliefd op haha! Zo blij dat ik er eindelijk 1tje heb... dus ga maar hopen dat ik toch nog ooit op wedstrijd kan.

[img]http://i50.tinypic.com/530cgm.jpg

[img]http://i49.tinypic.com/ezlbhf.jpg

Kijk hihi moest ze even met jullie delen :) ook al is het iphona kwaliteit :D

Lekker hoor alle paardjes vrij :)

Ik heb de trailer samen met mijn vader gekocht, dus hij is gelukkig ook half van mij, mocht hij bedenken dat hij hem wil verkopen :P
En ik vind je springschoenen niet zo mooi, sorry. Hou echt niet van zulke glim dingetjes.

Paulusjuh: fijn dat Anne's tanden mee vielen.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:17

Dankje wentos en geeft niet hoor dat je ze niet mooi vind! Anders had iedereen het zelfde haha! :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:20

Te vroeg ook nog, domper ! haha

Vanmiddag is mijn mooie deken binnengekomen :D
In een grote doos, ik bewaar dozen altijd voor mn katten die spelen en slapen daar zo graag in, uiteindelijk belanden ze in de schuur voor oud papier enzo.

Zo ook deze doos, hoewel ie wel erg groot is toch in de kamer laten staan, dekentje erin lekker voor de katten dacht ik.

Tot mijn grote verbazing zit ik net warm te eten , en kruipt Djaga in de doos _O-
Afbeelding

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:28

Whahaha. Geweldig

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:30

Haha geniale foto Suus, geweldig hoe dieren je altijd weer kunnen verassen.

Mijn avond met Storm is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen. Het kwam echt met bakken uit de hemel hier en ik was mijn rijkleding vergeten :o? (ging gelijk door uit mijn werk). Heb lekker met hem getut en even gewandeld. Hij loopt normaal toch iedere dag en was er al even uit geweest vandaag dus zo'n chill dagje vindt ie vast niet erg voor een keer.

Ik heb vanavond even snel wat bami opgewarmd. Was niet echt lekker maar ja moest toch even wat eten.

Mijn vader heeft geen rijbewijs en ik geen geld voor een nieuwe auto en trailer. Wie weet ooit nog eens. Zou het erg graag willen want Storm en ik gaan graag richting bos, maar ja helaas kan dat nu niet vaak.

Ze staan leuk Mies je springschoenen, maar ze lijken inderdaad wel erg donker. Zag de foto van de keuken voorbij komen op FB. Lekker handig van je moeder haha.

Flinke bijleespost Wentos! Die foto van mij is voor mij ook uniek plaatje hoor. Heb toen een fotoshoot afgesproken op de Veluwe toen ik daar op vakantie was met Storm. Zonde dat je zelf geen mooie foto hebt voor posterformaat.

Ben weer weg, ga Revenge kijken, vind het echt een super serie :-)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:39

Miejjs, wat een gave springschoenen! Ze lijken inderdaad zwart, maar vind ze wel gaaf staan (en mooie zweetdeken :D)

Miiejs schreef:
Ja vond ik ook sita! Maarja ben er wel super blij mee en passen precies :)

Haha m'n moeder roept net help vanuit de keuken dus denk die heeft in der vinger gesneden ofzo... Nee was ze yoghurt met een banaan aan t mixen maar t bakje niet vast gehouden nu zit alles onder := inclusief mij moeder haha :+

Succes viet in dit rotweer blij dat ik al klaar ben :)

Hahaha :') :')

Klinkt lekker allemaal! Wij hadden vanavond macaroni :9

Hahaha Suus geweldige foto :')

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:47

Tnxx madeira!

Haha geniale foto suus! Ik heb ook zo'n kat die gek is op dozen.

Ja ann hihi het zat echt overal die troep hihi

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:51

Afbeelding

Ik heb een mr ed poes hihi is wel een oude foto hoor :P

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:53

Miiesjs heel herkenbaar! Keertje cake gebakken met een verstandelijk beperkte en die haalde de mixer omhoog terwijl die nog aan stond.. hihi zat echt overal!

Suus die hond is geniaal! Super schattig!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:53

Ohhhhhhh heb jij een type Mink.
Is dat n siamees

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:55

Wie ik? Mando?

Het is een heilige birmaan :D zoek wel even een foto van haar waar ze helemaal op staat!

Haha super grappig elpatcho, mijn moeder is dan nog niet eens verstandelijk beprekt hahaha := ze wist alleen niet dat ze het bekertje vast moest houden :+ heb me rot gelachen

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:58

Haha jaa niet dat ik je moeder nu vergelijk met een verstandelijk beperkte hoor :P Maar herkenbaar is het zeker! Vond het week later nog af en toe terug op kastjes enzo ;)

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:00

Heb niet echt een normale foto van der eigenlijk :+ alleen als ze er raar bij ligt of in bad aan de bubbels likt of in de wc pot hangt enzo haha! maffe kat is het!

Afbeelding

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:02

Miiejs schreef:
Dankje wentos en geeft niet hoor dat je ze niet mooi vind! Anders had iedereen het zelfde haha! :+

Dat is ook weer waar, dan reed iedereen in hetzelfde setje. Das ook zo saai.

Suus: haha zag de foto al op facebook voorbij komen ja. Past precies toch :+

Miiejs: Een kat in de zak :P leuke foto

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:04

Miiejs, goshhh wat een lieve kat heb je! :+:

Dit is mijn katje :+: Nena, geboren op 27 april '12
Afbeelding

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:05

Wat een mooie kleur grijs heeft Nena!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:06

Nena is een schatje! <3 De Birmaan hierboven ook trouwens... :D

Ik heb momenteel een nestje kittens...
Kruising Noorse Boskat x Ragdoll.. <3
Verder heb ik ook nog een Maine Coon dame en 3 HTK-katten.. :))

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:11

Wow Miesj wat heb jij een mooie kat!!!

Paulien ik vind die foto zo grappig haha!

Sita niet over kittens praten , ben zo om :\

Mijn katten zijn van straat, daar geboren en toen hier komen wonen.
Amy lag met haar broertjes en zusjes aan de bosrand langs een drukke weg, en hun moeder lag dood op de weg.

Charlie heb ik bij een dierenwinkel vandaan hier in de buurt.
Wat doen kittens in een dierenwinkel dacht ik ,maar een vriendin van mij werkt er en zij waren benaderd door een dierenasiel of dierenarts of ze wilden proberen de kittens te verkopen anders zou het einde betekenen.
Charlie was met nog velen anderen over het asiel gegooid in een doos , ja zo gaat dat.

Minder leuk was alleen dat Charlie een man bleek , terwijl ie als poes verkocht is .

Edit: Amy heb ik niet zelf gevonden overigens maar uit een asiel/paarden crematorium hier in de buurt.
Een meisje liep er stage en vond de kittens, zij nam ze mee naar huis en hield ze stiekem op haar kamer tot haar moeder erachter kwam en zij ze naar haar stageplek moest brengen.
En toen kwamen pa en ik .......
Laatst bijgewerkt door S_uus op 04-12-12 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:11

Aghh wat een schatje zeg is nena! :D zo klein hummeltje... jammer dat ik dat van Sandy niet heb meegemaakt...
Heb haar sinds een jaar nu, ze is net 5 jaar geworden, heb haar van marktplaats geadopteerd :D

tnxx suus! :D

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:16

Sita: dat is een leuke kruising! foto's? O:)

Mijn vriend heeft 2 katten, gewoon HTK's, maar vind ze wel heel leuk!
Laatst bijgewerkt door Wentos op 04-12-12 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:17

Suus, je hebt ze vandaag al weer op t filmpje bewonderd he.. Hihi, het zijn zulke poppies! <3

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:21

hihi we hebben best wat gemeen! 21+, een haf, allemaal mankeren we wat en lopen we bij de fysio en we hebben allemaal een kat :+ hahah!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:24

Haha ik heb ook 2 katten, check! ( nouja een poes en een jeweetwel kater ).

Ik heb zo'n hv polo longsleeve aan en zit eens naar die borduring te kijken. Goh wat is die snel lelijk geworden... Uhh oliebol! Ik heb al de hele dag dat shirt binnenstebuiten aan! Oeps! :+ gelukkig zat er een dik vest overheen!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:26

Sita_ schreef:
Suus, je hebt ze vandaag al weer op t filmpje bewonderd he.. Hihi, het zijn zulke poppies! <3

Jep echt te leuk dat kleine grut!
Net als honden vooral dan husky's van die wollige propjes _O-

Alles wat nog klein is van dieren is zooooooooooo leuk!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:26

Miiejs schreef:
hihi we hebben best wat gemeen! 21+, een haf, allemaal mankeren we wat en lopen we bij de fysio en we hebben allemaal een kat :+ hahah!

Haha echt he !

Paulusjuh schreef:
Haha ik heb ook 2 katten, check! ( nouja een poes en een jeweetwel kater ).

Ik heb zo'n hv polo longsleeve aan en zit eens naar die borduring te kijken. Goh wat is die snel lelijk geworden... Uhh oliebol! Ik heb al de hele dag dat shirt binnenstebuiten aan! Oeps! :+ gelukkig zat er een dik vest overheen!

NEEEE :oo _O-
Ik wou net gaan antwoorden dat het schijnt dat die polo's slecht in vorm blijven enzo na enige tijd wassen/dragen maar oke wtf _O- _/-\o_ :')