Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Mischien met een dubbelgebroken bitje gaan mennen en rijden of bitloos ?blauwe tong lijkt me ook niet ideaal. vervelend joh.
Marlis schreef:Schoon paardje is kim dan zeg.
Net was er over noorwegen op t nieuws, bah verschrikkelijk.
Had een beetje mot met me ouders, mijn hond moest ze bench in terwijl die niks gedaan had dus mee naar boven genomen. Had ze halve matras wat zijn kussen is meegenomen, maar nee meneer springt op me bed die gister verschoond is. En meneer jhad net buiten in de regen gelopen en de blub. Wel afgedroogd maae stinks onwijs en nog nat :p nu zo filmpje kijken op rtl4 met vieze hond op bed haha.
Marlis schreef:Ja het lessen gaat erg goed, maar dat ging het eigenlijk al een hele tijd.
Me afrijden (12 juli) ging ook hardstikke goed. Ik was van te voren enorm zenuwachtig liet zelfs traantje lopen haha, maar toen ik in de auto zat ging het goed. Helaas op een kruising gezakt, ik ging al naar het midden om daar te wachten, maar dat mocht niet ondanks dat er genoeg ruimte was en ik niemand hinderde. Ze zoeken echt iets om je op te laten zakken, als je 9 vd 10 dingen goed doe zak je op het ene ding wat wat minder ging. Dus ben ook onwijs bang nogmaals te zakken de volgende keer....
Wanneer krijgen we foto's daan?
mandylfmarca schreef:ik zit in een dillemma.
dream rent altijd op buitenritten nou wilt een vriend van me die echt heel goed kan rijden en alles rustig aanpakt haar woensdag mee naar buiten nemen met de fries waarmee ze altyd rent.
maar ik ben zo eentje ik laat me meisje niet met iedereen meegaan.
dus eigenlijk wil ik op de een of andere manier meegaan als het fout gaat in te grijpen, want niemand kent me kleine dreampje beter dan ik der ken, op sommige plekken begint ze ook achteruit te lopen omdat daar een wilde zwijnen familie ziet en als hij dat niet begrijpt of weet krijgt ze zonder enige reden op der donder..
wat moet ik nou doen?
shilady schreef:Ik heb trouwens een klein nieuwtje
de dierenarts is bij mijn mannen geweest en zei dat ze gewoon erg verkouden zijn geweest.
ze moeten veel frisse lucht en rust hebben . Ze mochten nog niet geent worden dat mocht pas als ze helemaal beter waren . Ik ga morgen wat kruiden en snoepjes enz voor ze halen bij de paarden winkel en hoop dat ze gauw weer beter zijn ! Meer kunnen we momenteel niet doen maar de da zei wel dat ze aan de betere hand zijn