Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Teelee

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:20

Wolder met zijn dikke billen :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:21

Hihi ja Wolder oefende voor de parade met z'n gesteiger :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:22

Wolder heb ik niet gezien :)) .

Janise met Noortje wel, en Suus dan.
Lita ook :j En Bailey_4ever (even je naam kwijt :o ) stond dus volgens mij naast me met de prijsuitreiking :+ .

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:22

Leuk dier vind ik het, met zijn ondeugende snoetje :))

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:28

Hoiiiiiiiii,

Ik heb ook niet zoveel bokkers gezien eigenlijk! Maar had paardjen na de proeven naar huis gebracht want vond 6 uur daar lopen/staan echt te lang voor der. Was voor de parade weer terug. En maar goed dat ik ben gekomen, want jawel, een eerste plek voor de eerste proef! Woeeehaaa!! *\o/*

Maar aaargggghhh wat heb ik me op staan vreten bij de prijzen ophalen zeg! Mensen voor mij met springen kregen de verkeerde hoogte mee, verkeerde plaats... en toen was ik. Eerste proef, eerste plaats, tweede proef vierde plaats. Hadden ze de beker voor de eerste plaats niet meer!!! De reactie was: ja sorry, die is verkeerd weggegeven, we hebben wel een halster voor je! Ik zeg: sorry, een halster? Voor de eerste plek, beetje banketstaaf vind je niet. Jaaa ze kon me op dit moment niet helpen dus gingen een oplossing zoeken. Misschien een mooie medaille? Of ik moest een alternatief hebben. Ik zeg: een alternatief? Een eerste plek beker, wat dacht je daarvan!? Pfff banketstaaf hoor... Benieuwd wat ik er nog voor krijg...beetje jammer zo. En ook ZO ongeorganiseerd!!! bah!

Maar verder vond ik alles super overzichtelijk duidelijk en goed geregeld en een super goede sfeer!

Trouwens, voor die mensen die het misschien is opgevallen dat er iemand in de ring stond zonder paard, bij het opstellen als eerste plek... tja, dat was ik. Paard stond thuis hahaha :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:35

Dat prijzen ophalen verliep niet helemaal lekker nee... Bij mij hadden ze 'm ook al weggegeven, heb een andere meegekregen en daar sturen ze een nieuw plaatje voor op met de juiste plaats erop.

Gefeliciteerd met je 1e plaats!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:36

Prijzen ophalen is elk jaar opnieuw weer een ramp helaas..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:39

Mandarijn schreef:
Suus, ik heb foto's gemaakt van jouw proef trouwens :j !
En op het losrijterrein nog wat random mensen op de foto gezet.

Springen 90cm heb ik iedereen op de foto :j .
Dus roep maar als je gestart hebt, dan kan ik ze sturen.

Suus, alsin ik? :P
Had me geroepen, echt cool dat je foto's hebt!!

Claudia wat leuk man!!

Ik lees ff verder bij :j

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:41

Suus als in jij ja :') .

Haha, ik moest daarna snel parcours lopen en later bij de stallen twijfelde ik of je het nou wel of niet was... :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:43

Super goed Daan *\o/* baal ontzettend dat ik jou niet heb gezien, pas in de parade ;(

Lianne en Lita deden het echt goed joh, die lieve Lianne mocht haar bandages bij Asra om en zij heeft ze omgedaan echt super thnx nog Li!

Sita_ schreef:
Echt zooo ontzettend goed van Lianne en Lita! :D

Ik heb foto's gemaakt van mennen bestgaand, hoogtesprong, hengsten bestgaand (incl. wilde hengst capriolen .. DOODENG) en de finale bestgaand.. Zal straks even wat foto's online zetten..

Dat was echt niet cool, schrok me rot want Anton en Kim reden daar ook bij in , Winser werd aangevallen in zijn kont meende ik, eerst meende ik te begrijpen dat Rowana eraf was gevallen joh..
Ben benieuwd naar de foto's Siet!
Was leuk je te zien :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:44

Sita_ schreef:
Prijzen ophalen is elk jaar opnieuw weer een ramp helaas..

Ja onbegrijpelijk! Zo moeilijk moet het niet zijn, haha. Ze vroeg of ik een voorstel wilde mailen, nou graag! Komt er morgen aan hihi! :D
Vind het wel banketstaaf. Ze sturen het maar na ofzo, maakt me niet uit, dit kan gewoon niet vind ik :P

Maar verder erg geslaagd! Alleen jammer dat ik zonder paard was in de ring hihi, voelde me wel banketstaaf :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:47

Sita_ schreef:
De hengst is ook niet GGK meen ik.. Dus ik snap ergens ook niet dat ie nog hengst is, zeker niet als ie zo ongecontroleerd is...

Die mening deel ik absoluut.
Hengst is hengst, kan allemaal wel als je hem zoals winser/allacher/anton gewoon onder controle hebt.

Heb Monica er ff bijgeroepen en een vriendin van me die mee was om Asra en zijn papa Allacher op de foto te zetten, maar ik ben zo gesloopt dat ik morgen pas alles op de laptop zet, eerst enorm uitslapen denk ik.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:49

Ik ga ook naar bed.. Morgenochtend de ziekenboeg vezorgen en daarna richting Havelte om te helpen met zo'n bokt fotoshoot event..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:49

Ik ga maar eens wat vroeg naar m'n bed, morgenochtend weer vroeg naar Ermelo - ben wel benieuwd, heb nog nooit gecrosst dus dat wordt wat _O- .

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:53

Met Wolder ben ik nog even lekker naar buiten geweest :)

Afbeelding

De hei was mooi paars
Afbeelding

Was heerlijk om er zo even tussen uit te gaan, kon hij mooi even zijn ei kwijt. Al had hij later weer genoeg energie en verveling om weer een huppelende Wolder te zijn :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:53

Zou eigenlijk zelf ook wel willen crossen, maar dat is nu wat laat haha. Veel plezier :)

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:55

Nare situatie idd met die losgeslagen hengst.....
Naarder vind ik dat hij een half uur later(!!) flink wordt afgetuigd in zijn stal met een zweep :x
dat had ik echt niet moeten zien :n had dan niet voor mezelf ingestaan :x

Verder een top dag gehad op Ermelo! :D volgend jaar hopelijk zelf ook weer mee rijden!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:58

:oo ?!
En dan ook een halfuur later pas :n ...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:02

Iedereen gefeliciteerd met de behalade resultaten ;)

wat een eng verhaal zeg met die hengst schandalige vertoning, hoop dat het goed gaat met rowana en winser
die zullen echt geschrokken zijn.

Wat een mooie foto's zag naidoo ook al voor bij komen mooi hoor
en die van dat springen zijn ook gaaf.

weet iemand de uitslag van de hengstenproef ook?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:03

Sita, das indd Anton , Asra zn buurman haha, Ik kwam bij anton zn stal in de WA , ik zo hej Tonnie ! Hij keek echt zo :oo vervolgens dikke hinnek, hij zal wel gedacht hebben HEJ MN STRO MEISJE. hahaha.
Even klein shootje met Anton en As gehad , ja dat was allemaal geslaagd :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:07

Heeft er trouwens iemand gefilmd met de parade?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:07

Volgens mij hebben er heel veel mensen gefilmd/gefotografeerd bij de parade, zou alleen niet weten wie.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:08

Mandarijn schreef:
Wolder heb ik niet gezien :)) .

Janise met Noortje wel, en Suus dan.
Lita ook :j En Bailey_4ever (even je naam kwijt :o ) stond dus volgens mij naast me met de prijsuitreiking :+ .

Carlijn :D

Echt mooie foto's zitten ertussen, ik ben helemaal van mn pad af geweest kwam echt ineens veel op me af.
Verwarring met hoe laat nou wat te doen omdat er telkens werd opgeroepen dat het inliep maar niemand kon vertellen hoe laat parade is enzovoort.

Iemand in nood helpen die dr paard niet opgezadeld kreeg , en niet wist hoe ze dat moest doen in dr eentje, ik mag graag anderen helpen dus heb haar geholpen en zo niet aan foto's toegekomen ;(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:09

Ja, dat weet ik, maar ik dacht dat er misschien wel een bokker tussen zat :D .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:11

Paulusjuh schreef:
Hoiiiiiiiii,

Ik heb ook niet zoveel bokkers gezien eigenlijk! Maar had paardjen na de proeven naar huis gebracht want vond 6 uur daar lopen/staan echt te lang voor der. Was voor de parade weer terug. En maar goed dat ik ben gekomen, want jawel, een eerste plek voor de eerste proef! Woeeehaaa!! *\o/*

Maar aaargggghhh wat heb ik me op staan vreten bij de prijzen ophalen zeg! Mensen voor mij met springen kregen de verkeerde hoogte mee, verkeerde plaats... en toen was ik. Eerste proef, eerste plaats, tweede proef vierde plaats. Hadden ze de beker voor de eerste plaats niet meer!!! De reactie was: ja sorry, die is verkeerd weggegeven, we hebben wel een halster voor je! Ik zeg: sorry, een halster? Voor de eerste plek, beetje banketstaaf vind je niet. Jaaa ze kon me op dit moment niet helpen dus gingen een oplossing zoeken. Misschien een mooie medaille? Of ik moest een alternatief hebben. Ik zeg: een alternatief? Een eerste plek beker, wat dacht je daarvan!? Pfff banketstaaf hoor... Benieuwd wat ik er nog voor krijg...beetje jammer zo. En ook ZO ongeorganiseerd!!! bah!

Maar verder vond ik alles super overzichtelijk duidelijk en goed geregeld en een super goede sfeer!

Trouwens, voor die mensen die het misschien is opgevallen dat er iemand in de ring stond zonder paard, bij het opstellen als eerste plek... tja, dat was ik. Paard stond thuis hahaha :P

Je zou meerennen madam! :P

2 jaar geleden was dat ook, sommige kregen totaal verkeerde plaatjes op hun beker bokaaltje, noem maar op.
Gelukkig had ik de goede zo ook vandaag weer.

Bij mij wist een man mn proef een beetje te verzieken Asra vond hem vet eng en hij stond gewoon te lummelen naast mn ring :\ bedankt. Hij stond er ook ineens, had hem helemaal niet aan zien komen niks, zo pats boem HAI ....