Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandarijn schreef:Suus, ik heb foto's gemaakt van jouw proef trouwens!
En op het losrijterrein nog wat random mensen op de foto gezet.
Springen 90cm heb ik iedereen op de foto.
Dus roep maar als je gestart hebt, dan kan ik ze sturen.
Sita_ schreef:Echt zooo ontzettend goed van Lianne en Lita!
Ik heb foto's gemaakt van mennen bestgaand, hoogtesprong, hengsten bestgaand (incl. wilde hengst capriolen .. DOODENG) en de finale bestgaand.. Zal straks even wat foto's online zetten..
Sita_ schreef:Prijzen ophalen is elk jaar opnieuw weer een ramp helaas..
Sita_ schreef:De hengst is ook niet GGK meen ik.. Dus ik snap ergens ook niet dat ie nog hengst is, zeker niet als ie zo ongecontroleerd is...
Mandarijn schreef:Wolder heb ik niet gezien.
Janise met Noortje wel, en Suus dan.
Lita ookEn Bailey_4ever (even je naam kwijt
) stond dus volgens mij naast me met de prijsuitreiking
.
Paulusjuh schreef:Hoiiiiiiiii,
Ik heb ook niet zoveel bokkers gezien eigenlijk! Maar had paardjen na de proeven naar huis gebracht want vond 6 uur daar lopen/staan echt te lang voor der. Was voor de parade weer terug. En maar goed dat ik ben gekomen, want jawel, een eerste plek voor de eerste proef! Woeeehaaa!!![]()
Maar aaargggghhh wat heb ik me op staan vreten bij de prijzen ophalen zeg! Mensen voor mij met springen kregen de verkeerde hoogte mee, verkeerde plaats... en toen was ik. Eerste proef, eerste plaats, tweede proef vierde plaats. Hadden ze de beker voor de eerste plaats niet meer!!! De reactie was: ja sorry, die is verkeerd weggegeven, we hebben wel een halster voor je! Ik zeg: sorry, een halster? Voor de eerste plek, beetje banketstaaf vind je niet. Jaaa ze kon me op dit moment niet helpen dus gingen een oplossing zoeken. Misschien een mooie medaille? Of ik moest een alternatief hebben. Ik zeg: een alternatief? Een eerste plek beker, wat dacht je daarvan!? Pfff banketstaaf hoor... Benieuwd wat ik er nog voor krijg...beetje jammer zo. En ook ZO ongeorganiseerd!!! bah!
Maar verder vond ik alles super overzichtelijk duidelijk en goed geregeld en een super goede sfeer!
Trouwens, voor die mensen die het misschien is opgevallen dat er iemand in de ring stond zonder paard, bij het opstellen als eerste plek... tja, dat was ik. Paard stond thuis hahaha