Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liekjje schreef:Mensen mensen wat een weer!![]()
Nou hier een verslag :
We gingen daarheen om de trailer op te halen.. daarna gingen we opweg naar Angel.. Die stond op de wei in dalem! Gelukkig was het droog! Even de spullen uit de wei gehaald en Angel ingeladen. Ze was helemaal blij dat ze de wei uit mocht.. maar wou helaas niet te trailer is. Gelukkig hadden ze hooi in de trailer en toen ze dat zag liep ze er gelijk in![]()
De weg erheen was angel best rustig in de trailer gelukkig! Eenmaal eruit stond ze te trillen op haar benen! En knorren ! Ze wist niet hoe ze zich moest gedragen.. Toen hebben we rustig even gekeken en rondje gelopen op het terrein en daarna was ze aardig rustig. Daaarna lekker op haar stalletje gezet naar haar buurman Lucky ! Ze vonden elkaar wel leuk!
Angel vond het gelijk erg leuk en ging meteen eten! Echte haflinger!Ik heb helaas geen foto's kunnen maken met het vervoeren want mijn vader was zo druk! Vanavond ga ik nog even langs en dan maak ik foto's in angel haar nieuwe stal en plekkie!
Ik ga nu mijn kast eindelijk verbouwen! En even boodschappen doen met mama. En daarna even langs Angel!
Candace schreef:Mijn pony liep goed vanochtend!![]()
Hij was nog wel erg stijf maar goed, ik ga vanavond dus gewoon rustig aan een stukje ringsteken.