Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Ja hoor... maar het zou leuk zijn als je een beetje over jezelf en je paard verteld... Wel zo leuk
ooklis schreef:hoe voeg je fotos toe???
Bluem schreef:Peelie schreef:Ja hoor... maar het zou leuk zijn als je een beetje over jezelf en je paard verteld... Wel zo leuk
Bij deze:
Ik ben Evi, woon in Vlaams-Brabant / België.
Hou mij bezig met wat fotografie, muziek, mijn beestenbende en werk zoeken voor het moment.
Sinds december 2007 ben ik terug in het bezit van een geweldige kleuter: mijn 4-jarige Arno.
Hij was in de koets beleerd, en heb hem met hulp zelf onder zadel gebracht.
Voor meer foto's, zie onderschrift/profiel.
Bluem schreef:Peelie schreef:Ja hoor... maar het zou leuk zijn als je een beetje over jezelf en je paard verteld... Wel zo leuk
Bij deze:
Ik ben Evi, woon in Vlaams-Brabant / België.
Hou mij bezig met wat fotografie, muziek, mijn beestenbende en werk zoeken voor het moment.
Sinds december 2007 ben ik terug in het bezit van een geweldige kleuter: mijn 4-jarige Arno.
Hij was in de koets beleerd, en heb hem met hulp zelf onder zadel gebracht.
Voor meer foto's, zie onderschrift/profiel.
Smartie2004 schreef:Smartie heeft weer een hele poos stilgestaan ivm kreupel. Gelukkig weet ik nu wat het is. ik heb ook niet lekker kunnen oefenen. Het buigen heb ik drie maanden geleden voor het laatst gedaan maar wat ze vanmorgen liet zien was ik zeer over te spreken.
Ik doe de oefeningen voor het soepel maken van de spieren.