Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sita_ schreef:Mando schreef:Even denken Flootje.. die heeft ze toch net gekocht.
Hoe bedoel je impulsief, daar slaap je toch tig nachten over voor je zo'n beslissing neem
Nouja zal wel aan mij liggen.... zonde hoor zo'n beesje weet ook niet waar ie aan toe is.
Ik denk dus dat het te maken heeft mede met het probleem wat ze hier al beschreef, dat het nu toch al blijkt dat Floor moeite heeft met haar lengte.. Vind het wel sneu, ze was er helemaal weg van.
Maar dan denk ik ook weer, we (en velen) hebben haar gewaarschuwd.. En je kan ook veel plezier hebben zonder er (veel) op te rijden.
Erg zonde voor de pony wel..
Ik heb het gevoel dat liefde in dit geval echt blind heeft gemaakt. Ze twijfelde naar mijn idee in het begin al of ze wel of niet te lang was... Lastig hoor!
) en dan vrijdag weer erop! Ben benieuwd! 
inclusief mij moeder haha 

. Ik zeg altijd, dieren koop ik voor het leven. Als ik eraan denk dat ze weg zouden zijn krijg ik het Spaans benauwd..
Krijg je een andere of wordt dit je eerste?

Bananamoeder
Zolang ze maar braaf meeloopt aan het Halstertke 

Sita_ schreef:Jumjum! Wij hebben ook lekker gegeten, gekruide aardappeltjes uit de oven, salade met mozzarella/honingmosterd dressing/pijnboompitjes & een biefstukje met champignons..
Bijna masterchef bij ons thuis, hihi..
haha nee ik heb ook lekker eten