Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Slaap lekker Nathalie!
Trouwens: woensdag avond komt er op ned.2 om 22.40 (beetje laat) de film van de paardenjongen. Over ouders die een reis gaan maken met hun autistische zoon om hem in contact te brengen met sjamanen in mongolie.. In het boek lees je ook over de communicatie die hij heeft met een paard. Lijkt mij erg bijzonder, zeker omdat ik ook werk met kinderen die een autistische stoornis hebben.
joopiexx schreef:Freya dan heb jij misschien nog wel eerder tuig dan mij hoor! Maar ik vind het wel leuk om je te helpen, ook al heb ik ook niet echt ervaring ermee. Ik kan al wel met kleppenhoofdstel en lijnen achter wennen lopen en sturen, dat is heel leuk om te doen.
joopiexx schreef:Ja daarom zoeken wij nu toch naar een haflinger voor mn zussen haha! Ook 2 span..
Ik wil er best voor gaan sparen op den duur, want je leert wel een hoop met ervaren paarden. Die van mij is helemaal nog een groentje dus dan kan je wat ervaring opdoen.
Freya schreef:gezellie als we samen kunnen, ik weet dan hanemeyer lessen geeft, maar zijn dacht ik rond de 450 euro, excl examen geld an meen iest van 75 euro, best veel geld.
Net een bod gedaan op een tuig, wie weet ...
uiteindelijk wil ik wahida ook voor de kar beleren, kan ik een 2 span maken, hahaha