Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lotteluvah schreef:haaaj
Ben gister geslaagd voor mijn proef examen ruiterbewijs
Ik moet zo naar school en dan morgen naar parijs!
Monica_86 schreef:Iedereen die gereageerd heeft op me: Dankjewel
Suus super van Jeroen
Superleuk Halster mamsLekker kleurtje, foto's van op amigo
naugthytjhu schreef:Nou,had vandaag dus mn wedstrijd.mn 1e proef 183 en 2e proef 184.Ben nu B+5.
Goed man!!
Leuke foto's Esmee, zoals altijd
Whahaha suus je honden met zonnebrildat ze ook gewoon blijve zitten haha
TjellWat poedersuiker van Drake, heel veel sterkte meis
![]()
Gaat het weer ?
Beterschap in ieder geval 
biancailona schreef:lotteluvah schreef:haaaj
Ben gister geslaagd voor mijn proef examen ruiterbewijs
Ik moet zo naar school en dan morgen naar parijs!
goed nu nog het echte examen, maar dat gaat ook wel lukken, succes op school en veel plezier in parijs
Wanneer heb je je echte examen ?
Hilde_q schreef:succes vietWanneer heb je je echte examen ?

Monica_86 schreef:Ik typ ff namens Moon.
Moon is ziek geweest vannacht en vandaag daardoor was ze niet hiero. Misschien zijn jullie al op de hoogte van wat ze heeft etc, waarschijnlijk kinkhoest. Ze hoest (behoorlijk hoesten, tot kotsen toe) al een dikke week en kon daardoor nauwelijks slape 's nachts, daardoor was ze nogal vermoeid en ging vandaag ff letterlijk het lampje uit. Bloed afgenomen etc en nu is het wachten op de uitslag of het inderdaad kinkhoest is. Ze verwacht zelf dat ze morgen wel weer in staat is om zelf berichtjes te typen
Is dat eigenlijk moeilijk zon ruiterbewijs
Aangezien ik nog steeds geen heb

) en praktijk.Daarin doe je o.a. springen,door palen heen met zijl ofzoiets en wapperende zijlen naast je met je paard en dat soort dingen.Ook moest je naar buiten en de verkeersregels goed doen.
Monica_86 schreef:Ik typ ff namens Moon.
Moon is ziek geweest vannacht en vandaag daardoor was ze niet hiero. Misschien zijn jullie al op de hoogte van wat ze heeft etc, waarschijnlijk kinkhoest. Ze hoest (behoorlijk hoesten, tot kotsen toe) al een dikke week en kon daardoor nauwelijks slape 's nachts, daardoor was ze nogal vermoeid en ging vandaag ff letterlijk het lampje uit. Bloed afgenomen etc en nu is het wachten op de uitslag of het inderdaad kinkhoest is. Ze verwacht zelf dat ze morgen wel weer in staat is om zelf berichtjes te typen

ah zielige jij
Ik ga iig zo naar school
Vandaag, woensdag en donderdag

TjelleBieb schreef:Ik ben naar die rôt @#$%! school, wens me succes.