Lous schreef:Heb nu gevraagd of ze alles naar mijn ouders adres willen versturen.![]()
Hoop dat ik toch snel alles binnen heb.
Ik hoop het ook voor je!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Heb nu gevraagd of ze alles naar mijn ouders adres willen versturen.![]()
Hoop dat ik toch snel alles binnen heb.
Anseltje schreef:Jemig dat duurt wel errug lang lous!
Lous schreef:Anseltje schreef:Jemig dat duurt wel errug lang lous!
Ja kreeg de tweede antwoord dat ze hopelijk volgende week de laatste ronde gingen doen, waar ik dus ook in zat.
Maar ja het is dus kennelijk niet gelukt. Nu hoop ik dat ik snel alles in Capelle heb.
Lous schreef:De dekens zouden half maart bij de leverancier zijn, dus dan duurt het zeker twee weken voordat ik die heb, dus daar wacht ik nog even mee.
Betreffende bokker heeft al een PB en IR heeft ook een mail ontvangen. Als ik eind volgende week deze twee dingen niet heb kunnen ze nog wat berichtjes ontvangen. Tenzij ze natuurlijk met een goede reden komen.
Lous schreef:Hee ben ff Lotte van gisteren aan het kijken en daarna ben ik weer weg. Ga om 15.00 weer de les in.
Tot vanavond!!
Houdoeixxx!!!
kekaro schreef:ik kom ff snel "mijn meiden" gedag zeggen
vandaag dan eindelijk m'n verjaardag vieren
komt zo bezoek aan en ben koekjes aan het bakken met de boys dus komt helemaal goed
tot snellll kom denk ik nog wel ff langsvliegen zo !
dlientjuh schreef:goede middag
eindelijk thuis!
en weet je hoeveel ik terug krijg van de belasting
nou nou nou!?
37 eurie
dlientjuh schreef:nou als je werkt.. gaat toch een deel naar de belasting en al die oliebol....
nou na een jaartje krijg je iets van dat geld terug ofzo
dlientjuh schreef:whaha ja
maar ik ga nu sparen
dlientjuh schreef:daar kun je 37 pakjes sneeuwwafels van kopen
en daar zitten 6 inuhhh
37x6 =
dat mag je zelf uitrekenen