Ik heb foto's gemaakt van mennen bestgaand, hoogtesprong, hengsten bestgaand (incl. wilde hengst capriolen .. DOODENG) en de finale bestgaand.. Zal straks even wat foto's online zetten..
plutolover
Geplaatst: 27-08-11 21:25
hoi
ik heb foto's gemaakt. Zodra ze online zijn kunnen jullie spieken of jullie er tussen staan. De link zet ik hier dan wel neer
Gefeliciteerd! Ik heb Lianne & Lita op de foto gezet bij de voorronde, komen binnenkort ook online
Nessie
Geplaatst: 27-08-11 21:28
Ik ben ook weer thuis, proefje ging niet zo netjes, en de aanleuning was niet perfect (Hij was wat afgeleid), waar de jury wel flink op lette. Dus dat maar snel vergeten, bestgaand was hij erg vlot, niet door naar de finale maar hij deed in ieder geval zijn best. Dus daarna even lekker rondgereden (geraced ) over de hei En als laatst dan de parade.. Heb blijkbaar niet zulke paradepaardjes , want ook Wolder werd wat vervelend en stoutig van de duur van de parade .
Mooie resultaten lees ik Heb 2 bokkers gesproken, doei en Carolien waar ik ook naast reed in de parade.
monique1983
Geplaatst: 27-08-11 21:28
hier ook thuis heb van aantal foto's gemaakt bestgaand hengsten brrrr heb er geen foto's van gemaakt maar vreselijk als ie zo los komt en achter de andere hengsten aan gaat brrr
iedereen was wel geschrokken ik ben bezig foto's op de pc zetten zal er morgen na kijken ben gesloopt
weet iemand nog verdere uitslagen van het bestgaand ?
wat was er gebeurd met die hengst?
monique1983
Geplaatst: 27-08-11 21:30
hengst begon te stijgeren en te maaien na de andere hengsten waar door dat meisje zich er af moest laten vallen
toen vloog die als en gek achter winser aan uit eindelijk de andere hengsten uit de baan gestuurd vloog hij ook de baan uit gelukkig kon iemand hem daar pakken maar vreselijk om te zien
hij had zo die andere hengsten gepakt als ie sneller was geweest
meisje van winser was geraakt op der knie hoorde ik maar was geen fijn gezicht
Nessie
Geplaatst: 27-08-11 21:33
Dat heb ik helemaal niet meegekregen, ben er ook alleen de 1e 5 minuten geweest. Dacht wel al dat het die zou zijn, de anderen gedroegen zich erg netjes en deze was wat vervelender.
Sita_
Geplaatst: 27-08-11 21:33
Oh, was ze toch geraakt? Jemig.. Dat beest ging toch tekeer.. Winser moest echt rennen voor zijn leven, anders had Newton hem flink te grazen genomen...
monique1983
Geplaatst: 27-08-11 21:34
ja hij was de hele tijd al wat lastig idd wel jammer maar ja blijven dieren
ja ze stonden achter me daarna hoorde dat ze pijn aan de knie had
Mandarijn
Geplaatst: 27-08-11 21:35
Dat met Newton was echt eng inderdaad . Hij ging ook echt achter die andere aan....
Hoorde van mensen dat ze hem eerder op de dag al niet onder controle had? Dat ze bang waren dat ze hem niet zou kunnen houden met galopperen?
Ik vond het er eerder ook niet gecontroleerd uitzien, maar goed. Het is gebeurt, en nu weet ze misschien dat ze haar hengst op ander terrein niet (altijd) perfect aan kan.