Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsii_mine schreef:Monica_86 schreef:MARLYNNN!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?
Hilde_q schreef:oliebol foto weg
Monica_86 schreef:Marlyn vind supergezellig dat je er weer bent!! niet meer weggaan heh!!!
Horsii_mine schreef:Monica_86 schreef:Marlyn vind supergezellig dat je er weer bent!! niet meer weggaan heh!!!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT weer
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:oliebol foto weg
welke foto?
Horsii_mine schreef:Monica_86 schreef:Marlyn vind supergezellig dat je er weer bent!! niet meer weggaan heh!!!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT weer
HAFxGEK schreef:Monica_86 schreef:GVD in Helsinki is alweer zo'n stomme mongool!!!! heb weer zn halve school doodgeschoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff.. stomme eikels altijd
lotteluvah schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
wat??
Horsii_mine schreef:Als ik de kans ooit krijg.. Pak ik een scheermesje en schaaf ik z'n ballen er milimeter voor milimeter van af
Stomme banketstaaf! Echt.. *Aaargh!
*
Horsii_mine schreef:Ze is in love
lotteluvah schreef:Horsii_mine schreef:Als ik de kans ooit krijg.. Pak ik een scheermesje en schaaf ik z'n ballen er milimeter voor milimeter van af
*
Omg wat heb jij een gedachten
lotteluvah schreef:Horsii_mine schreef:Als ik de kans ooit krijg.. Pak ik een scheermesje en schaaf ik z'n ballen er milimeter voor milimeter van af
*
Omg wat heb jij een gedachten
Hilde_q schreef:Viet wie is de gelukkige?
Hilde_q schreef:zou je willen
Horsii_mine schreef:Hilde_q schreef:zou je willen
Nee is echt zo
Toch Viet?En Jasia is mijn vriendinnetje
Hilde_q schreef:wat ben ik dan loveloos