Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
capelle is niet zo ver voor mij.
hoop dat ze goed passen! En dat ik ermee durf te rijden haha had die van kingsland besteld omdat ik bij divoza 2 verjaardags cheque's had en 25% korting dus toen waren ze nog €40 ipv €75 maar nog steeds best duur eigenlijk haha

die van jockey heb ik ook die gaan al bijna 2 jaar mee, toevallig van t weekend 't bont weer gewassen en "mooi" gemaakt
Bruin lak met bont...
Ik gebruik ze zelf niet voor Anne. 

ELpatcho schreef:Madeira_ schreef:Wentos, ze hebben mijn lens eruit gehaald (stond scheef in mijn oog + zit aangeboren staar op) en een kunstlens erin gezet. Ik ben van 1% naar 5% gegaan. Mijn andere oog heeft hetzelfde 'probleem' (met meerdere aandoeningen), dus daar word ik ook nog aan geopereerd
Gaaf dat je zo nog kunt rijden! Zag in je profiel ook zo'n heerlijke hond! Vandaag gastcollege gehad van iemand met verworven doof blindheid, begon haar hond halverwege het college me toch een potje te snurken haha, was echt heel hilarisch. Fijn dat je toch weer wat meer kunt zien, hopelijk gaat ook alles goed met je andere oog!
. Gaf iemand een keer een presentatie op school, en mijn lieve hond gaat natuurlijk slapen en dromen, vreselijk piepen……. Ehhh sorry… 

en een foto besteld! Deze:

nu hopen dat ze goed zitten idd 

S_uus schreef:Nee ik zou het aan een halstertke doen
Ik weet niet vrij kan toch ook
Ik heb gewoon springschoenen die imo veel opvangen haha van harry's .
Vind weinig springschoenen echt mooi .
het is idd een vrije dag geworden. Ben even naar de winkels geweest, chocoladeletter gekocht (we doen er niet aan eigenlijk haha)
. Had ik ook gedaan