hij doet zijn tong tussen zijn voortanden klemmen en daardoor komt het bit (stang) klem te zitten achterop de tong waardoor deze blauw/ paars word Dat doet hij sinds hij bij de tandarts is geweest (dus tandarts is speciaal nog een keer terug geweest) De eerste keer dat we dit ontdekte had hij ook een bult op de tong. Inmiddels zijn we nu ruim 1 week verder en heb ik een ander bit (gisteren voor het eerst mee gereden) en doet hij het dus nog grrrrrrr (ook al zit je niet aan de leidsels) Ik denk dat dit een soort van ontrekken aan de hulpen moet voorstellen of zo maar we zijn er nog volop mee bezig om er een verklaring en oplossing voor te vinden Hij stuurt gewoon prima dus je merkt niet dat hij het doet (maar door de groom steeds te laten kijken weet je het)
Flurk
Geplaatst: 24-07-11 15:36
ik rij dus nu ook regelmatig bitloos het lukt hem echter alleen met een stang
Zeker vervelend. En bitloos gaat wel goed? Doet hij het met rijden ook? Is met mennen een ander bit geen oplossing? Ik heb totaal geen verstand van mennen, dus zou niet weten wat. Vervelend probleem, wat je ook niet zo even oplost
Roxylovee
Geplaatst: 24-07-11 17:54
zo is even alles bijlezen!
gister aaf even gezellig met een vriendin en paar vrienden wat gedronken op de beestenmarkt, daarna bij haar geslapen. vamiddag in de regen lekker buitenritje gestapt, helemaal ingepakt met dekens, winterjassen, regenbroeken zal zo foto plaatsen maar eerst even bijlezen haha
kitzbi
Geplaatst: 24-07-11 19:23
Flurk schreef:
kitzbi schreef:
Nou meiden dit was kim gisteren
super schoon (had je der gewassen?)
Kim is als veulen als laatst gewassen daarna nooit meer
Marlis
Geplaatst: 24-07-11 19:44
Schoon paardje is kim dan zeg.
Net was er over noorwegen op t nieuws, bah verschrikkelijk.
Had een beetje mot met me ouders, mijn hond moest ze bench in terwijl die niks gedaan had dus mee naar boven genomen. Had ze halve matras wat zijn kussen is meegenomen, maar nee meneer springt op me bed die gister verschoond is. En meneer jhad net buiten in de regen gelopen en de blub. Wel afgedroogd maae stinks onwijs en nog nat :p nu zo filmpje kijken op rtl4 met vieze hond op bed haha.
vandaag naar zeeland gereden! pfoee. was 1 uur rijden erheen.. had een trekpaarden beeld kapot gemaakt en die man was er zo trots op. en hij had hele plannen dus voelde me zo schudlig dat ik ene nieuwe heb gehaald! hij was er wel erg blij mee:)
toen ging ik mn paardjes voeren! Aaaah ze stond helemaal te trillen! lely heeft in de modder gelegen dus die zag er lekker uit! gauw hooi neer gelegd voor ze! En lely ging er meteen 6 keer ofzo in liggen rollen! Toen trilde ze gelukkig niet meer:) Angel haar eczeemdeken ook maar afgedaan, arm beessie had het zo koud! Dan maar een dagje zonder, wil niet dat ze kou vat! dus morgenavond doe ik hem weer op aangezien er morgen alleen maar regen komt!
nts19
Geplaatst: 24-07-11 20:51
nog wat foto's van vorig weeekend!
dit doet ze het liefst: heb er ook al 5 tegen mn benen aangekregen!
Zo weer autorijles gehad. Nu nog thuisgebracht worden. Net bijna een kat dood gereden. Dier glipte op een 50 km weg opeens voor me auto, schrok me rot dacht ohjee dalijk is die plat. Ging goed me rijles. Vandaag ook nog opdrachten maken, heb do me eindgesprek in me vakantie heel leuk, not. Heb alleen lang niet alles af:( maarja doe me best meer ken ik niet doen.
Tis heerlijk weer om de paardjes te doen zeg:) zonnetje. Heerlijk.
Nu volgende week maandag weer rijden om 10 over een.